במבצע משולב של המשטרה ומג"ב שהתקיים לפני כשבוע, נעצרו שלושה פלסטינים ששהו ללא היתר באתר בנייה בסח'נין. המעצר התבצע בסיוע רחפן משטרתי שאיתר את החשודים, ולאחר מרדף רגלי קצר.
החשודים, תושבי ג'נין ויריחו, נחקרו על ידי המשטרה. בתום החקירה, הוגש נגדם כתב אישום בבית משפט השלום בעכו, כשהתביעה מבקשת את מעצרם עד תום ההליכים המשפטיים.
משטרת ישראל מדגישה כי היא פועלת באופן נחרץ נגד תופעת השהייה הבלתי חוקית, שעלולה לשמש כר לפעילות פלילית וביטחונית. המשטרה תמשיך לאכוף את החוק ולפעול נגד כל מי שמסייע לשהייה בלתי חוקית בשטח ישראל.





















מחר ישחררו אותם….