בעוטף עזה נצפו היום דחפורים ושופלים של עזתים, שביצעו עבודות תשתית אזרחיות במרחק של מאות מטרים ספורים מהגדר – בתוך מרחב הפרימטר, מול צפון העוטף.
גורמים צבאיים הבהירו כי לא מדובר בהפרה של ההסכם, אלא בעבודות של חברה אזרחית עזתית, ושהעבודות היו מפוקחות ע״י צה״ל, וכוחות צבא ליוו והיו בבקרה במקום. כל העזתים שנכנסו לעבוד במרחב וגם הכלים ההנדסיים – עברו בידוק ביטחוני.
צפו





















עד שלא יחליפו את כל האחראים עד האחרון שבהם, המצב רק ידרדר