מרן ראש הישיבה הגר"ד לנדו, מורה לאור המצב הביטחוני וירי הטילים לעבר ישראל להמשיך בלימוד התורה בישיבות ובת"תים בהתאם למגבלות.
*גני הילדים והת"תים עד לימודי הגמרא לא יקיימו לימודים.
*מלימודי גמרא ואילך אפשר לקיים לימודים רק אם יש מרחב מוגן בבניין ויש מקום להכניס את כל התלמידים בנחת ולהגיע לשם ללא דחיפות בדרך.*
*במקרים כאלו עדיף ללמוד עד אחה"צ רצוף, ללא הליכה בצהריים הביתה.
*הורים שמרגישים שהילדים מפוחדים – שלא ישלחו אותם.
*בחורי ישיבות גדולות שלא ייצאו מהיכלי הישיבות, ויוסיפו לימוד על לימודם, שתורה היא מגנא ומצלא ובשום אופן שלא ייצאו לראות מראות מסקרנים. זה פיקוח נפש!*
לסיכום כותב מרן הרב לנדו, ומברך את הציבור: "על כולנו מוטל בימים אלו להתחזק בתורה ובתפילה ובאמונה וביטחון וביראת שמים ולהשרות אוירה נעימה ורגועה בבית ובזמן פורענות מקובלנו ממרן החזו"א שאמירת פרק צ"א יושב בסתר מסוגלת מאד.ושומר ישראל הוא ישמור שארית ישראל. חבי כמעט רגע עד יעבור זעם".





















רק לימוד התורה יגן על עם ישראל
תודה להשם על גדולי הדור שמנחים אותנו איך לנהוג
חשבתי שהקשקשן יגיד להתגייס לצה"ל .
…