כלי טיס של חיל האוויר תקף היום (ב׳) זוג מטוסי F14 בשדה תעופה בטהראן, שנועדו בין היתר ליירט כלי טיס של חיל האוויר.
בנוסף, חיל האוויר תקף וסיכל ניסיון שיגור כטב״מים לעבר מדינת ישראל. מדובר צה"ל נמסר כי בימים האחרונים, כלי טיס של חיל האוויר עקבו אחרי חוליית השיגור, זיהו את המשגרים פורסים את משגרי הכטב״מים ואמצעי הלחימה בשטח.
לדבריו, בסגירת מעגל מהירה, חוליית השיגור חוסלה, והמשגרים הושמדו דקות לפני שהספיקו לשגר לעבר שטח מדינת ישראל.





















זה בטח מוזאון, הם קיבלו את זה מאמריקה לפני המהפכה, הם לא טסים בכלל אין להם חלקי חילוף
רוב המטוסים האלו אינם תקינים בגלל שלא מקבלים חלקי חילוף מהאמריקאים.
וגם מיג 29 – רובם לא כשירים.
בקיצור גמרנו את איראן ועכשיו שהיה אזעקה בארבע הם שלחו רק טיל אחד זה מראה על חוסר הציוד שיש להם ושהם בדרך להפסיד ואנחנו בדרך לניצחון