במהלך פעילות ממוקדת של החטיבה הטקטית של מג"ב נגד עבירות תעבורה חמורות בדו-גלגלי בגזרת אום אל-פחם, הבחינו הלוחמים ברוכב אופנוע אשר עורר את חשדם. הלוחמים הורו לו לעצור אך החשוד לא נענה והחל להימלט תוך נסיעה פרועה שכללה מהירות מופרזת, חציית רמזורים אדומים וסיכון ממשי לחייו ולמשתמשי הדרך.
לאחר מרדף של מספר דקות שתועד במצלמת הקסדה של הלוחמים, הצליחו הלוחמים לעצור אותו באזור העיקולים של ואדי ערה. בבדיקה התברר כי החשוד נהג על האופנוע מבלי שהוציא רישיון נהיגה כלל. החשוד בן 24, תושב אום אל-פחם, הועבר להמשך חקירה בתחנת המשטרה.






















שוטרים אמיצים! כמעט נהרגו בתאונה בצומת
או פזיזים…!?