במסגרת פעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי ויחידת הסייבר בלהב 433 נעצר אתמול חשוד בשנות ה-30 לחייו, המתגורר במרכז הארץ, בחשד לפרסום ברשת הטלגרם דברי הסתה לטרור ובכלל זה, הסתה לרצח ראש הממשלה בנימין נתניהו.
החשוד נעצר, כאמור, לאחר חקירה סמויה שנערכה בידי שב״כ ומשטרת ישראל ובשלב זה, מתחזק החשד למעורבותו בפרסום התכנים.
לפי דיווח של כתב כאן 11, איתי בלומנטל, זה מה שכתב החשוד בטלגרם: ״חייבים להיפטר מביבי יגאל עמיר סטייל״; ״עוד רגע אין ביבי, שמעו לי יש תכנון, צלמו מסך, זה קורה, האיש לא יגיע ל-25״; ״ביבי חייב ללכת, לעתיד של כולנו, אין לי בעיה לעשות את זה בעצמי, תזכרו אותי״.
בתום חקירתו במשטרה שוחרר החשוד למעצר בית, החומרים בעניינו יועברו בהמשך לפרקליטות לבחינת העמדתו לדין.
"משטרת ישראל בסיוע השב״כ ימשיכו לפעול באופן נחוש ובלתי מתפשר למיגור ההסתה לאלימות ולטרור במרחב הפיזי והוירטואלי", נמסר.





















מה הקשר בין תוכן הכתבה, להפגנות ה"שמאל" שמוזכרות בכותרת?
שבהפגנות יש שלטים שמשווים את ביבי לרודנים שתלו אותם
מה הקשר ביו מחיית עמלק להמן?
והם עוד ימשיכו לפמפם שהשמאל
לעולם אינו אלים/טרוריסט/מסית לרצח וכו'