שר החוץ גדעון סער הנחה על העברת חבילות מזון של סיוע הומניטרי לטובת סיוע לדרוזים בסוריה.
במבצע שנערך בשבועות האחרונים נכנסו עד כה 10,000 חבילות סיוע הומניטרי לדרוזים תושבי סוריה שנמצאים באזורי הקרבות. המבצע נערך בתיאום ושיתוף עם ראש העדה הדרוזית השייח' מואפק טריף ובשיתוף פעולה עם המועצה הדתית הדרוזית, צה״ל וגורמים נוספים במרחב.
החבילות מכילות מזון בסיסי, כגון שמן, מלח, קמח, סוכר, אורז ועוד. רוב החבילות הועברו ל"הר הדרוזים" בסוודא. חלקן הועברו ליישובים דרוזים סמוכים לגבול.
שר החוץ גדעון סער: "יש לנו ברית אמיצה עם אחינו הדרוזים. זוהי זכות לסייע להם. באזור בו תמיד נהיה מיעוט – צריך ונכון לסייע למיעוטים אחרים".





















לדרוזים כן לחרדים לא 😡
לא לעניין , שדרוזים יעברו לישראל …
אם תמיד היה להם טוב שם למה לדאוג להם⁉️
ומה עם הכורדים ? שנאמנים לישראל כבר עשרות שנים ? ומה עם העניים בארץ ?? בממשלת החורבן לא שמעו על ״עניי עירך קודמים ״
הכורדים הצטרפו לשליט סוריה החדש וממשלתו…
מקווה שהמטרה היא לא לקנות שקט בכסף…
בטח יש הרבה כסף עצרו תקציב לחרדים עכשיו יש כסף לסייע לדרוזים