חברי הקבינט המדיני-ביטחוני לוחצים להציב דד-ליין קרוב, שאם לאחריו לא תהיה עסקת חטופים, יש לעבור ל"שלב ההכרעה".
במקביל, אמורה היום אחר הצהריים להתקיים שיחת טלפון בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, בין היתר בנושא החטופים ובעניין הגרעין.
בתוך כך, מקורות איראניים מסרו ל'אל- ערבי אל ג'דיד" כי איראן מופתעת מההתנהלות של האמריקנים במשא ומתן. הדרישות האמריקניות אינן גבוהות והם הסכימו עקרונית על זכותה של איראן להעשיר אורניום. הצפי הוא להגיע להסכם בין המדינות בתוך חודשיים או פחות מכך.




















