תמי ברסלבסקי, אימו של החטוף רום ברסלבסקי, שהסרטון המזעזע בו הוא מספר כי הוא איננו מצליח לעמוד מחולשה הותר לאחרונה לפרסום על ידי המשפחה, התראיינה לערוץ 14 בצל התוכנית המתגבשת לכיבוש הרצועה.
"הדאגה האינסופית הזאת, היא לא נגמרה. ואולי היא רק הולכת וגוברת", סיפרה אם החטוף בצער, והוסיפה: "אבל זה אותו דבר כמו שהיה בשבילי אוקטובר. שום דבר לא השתנה מבחינתי. אני בן אדם מאמין, שמאמין בבורא עולם. ומה שצריך לקרות, הכל משמיים".
"אני לא מקשיבה לרעשי רקע. עד שזה לא קורה, אני גם לא מאמינה שזה יקרה, אבל אני מאמינה שהבן שלי חוזר הביתה חי", סיכמה אם החטוף. "זה מה שאני צריכה לדעת. והכל זה ממנו".





















בית
שמתם לב ששם המשפחה שלה משולב ב"ברסלב" ? אז ברור שאין ייאוש…
בזכות קידוש השם אמן שיחזור
צדיקת עולם
פשוט לא נתפס
לא חולשה. הוא לא מצליח לעמוד כי הרשעים הרעיבו אותו.