צילום: דובר צה"לכוחות אוגדת עזה (143), בהובלת פיקוד הדרום והמרכז הלאומי לאימוני יבשה, השלימו תרגיל רב-ארגוני רחב היקף בגזרת האוגדה – התרגיל הגדול ביותר שבוצע באזור מאז מתקפת 7 באוקטובר.
במהלך התרגיל תרגלו כוחות האוגדה, הן בחדרי הפיקוד והשליטה והן בשטח, שורת תרחישים מבצעיים מורכבים. בין היתר תורגלו מתקפת אויב משולבת, ניהול אירוע רב-נפגעים, וכן סיכול ניסיון תקיפה של מוצב במרחב הקו הצהוב.
בצה"ל ציינו כי תרחישי התרגיל נבנו על בסיס הלקחים והמסקנות שהופקו מאירועי 7 באוקטובר ומהלחימה המתמשכת ברצועת עזה. עוד נמסר כי מדובר בתרגיל הרחב ביותר שהושלם בכלל הגזרות מאז פרוץ המלחמה.
לפי הודעת צה"ל, התרגיל התקיים במקביל לפעילות המבצעית השוטפת בגזרה, ונועד לבחון את יישום תפיסת ההגנה, את המענה לאירועים מורכבים ואת היכולת לעבור במהירות מהגנה להתקפה.




















