בני ברק

צילום: פלאש 90/באדיבות המצלם

ילדים ננשכים, נזקים ופחד תמידי: מכת העכברים בב”ב ממשיכה להשתולל • צפו

התופעה המשבשת ומסכנת את חיי תושבי ב”ב ממשיכה להשתולל • ילדים ננשכים בתלמודי התורה, אנשים מפחדים ללכת בסמטאות ונזקים עצומים נגרמים על ידי העכברים • ‘חדשות JDN’ ממשיך לעקוב אחר התופעה • תיעודים מבחילים
  • ההטבות הכי שוות: הכירו את הבנק שמאמין בצעירים

    תוכן מקודם

  • זאת ההזדמנות שלכם להשקעה בנכסי יוקרה בקפריסין וברומניה>>>

    תוכן מקודם

  • הקפה שלכם מעולם לא היה WHITE כל כך >>

    תוכן מקודם

  • למה שווה לפתוח חשבון בנק בגיל צעיר?

    תוכן מקודם

  • האברכים לא האמינו: כמה יעלו להם כל חתונות הילדים יחד?

    תוכן מקודם

  • לא תאמינו: מאיזה גיל אפשר לפתוח חשבון בנק?

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

play-rounded-fill

“העכברים כבר לא מפחדים”

מכת העכברים בבני ברק ממשיכה להשתולל ונראה כי עיריית בני ברק לא עושה מספיק בנושא. תושבים ששוחחו עם ‘חדשות JDN’ מספרים על תקריות קשות ומסוכנות עם אותו בעל חי. ילדים ננשכים על ידם בתלמודי התורה, בבתי הספר וברחובות העיר, העכברים נכנסים לבתים וגורמים נזקים עצומים ובכלל בעל חיים זה אינו ידוע כידידותי לסביבה.


נשיכה מעכבר בבני ברק

לפני כחודש פרסמנו על התופעה הנוראה והמבחילה המשבשבת את חיי התושבים באופן בלתי סביר. הכתבה עוררה סערה רבתית אך נראה כי גם כעת הפתרון לא נראה באופק.

עיריית בני ברק הודיעה לפני כשבועיים על מספר מהלכים למיגור התופעה. “בני ברק יוצאת למלחמה בנגע העכברים”, אמרו בעירייה, והודיעו על מהלכיהן 1. מינוי פרויקטור מקצועי שירכז את כל הטיפול המקצועי ודרכי בלימת התופעה. 2. הוספת עוד 100 פחים טמונים שימנעו קינון ודגירה. 3. צוות מקצועי יחד עם ‘מי ברק’ יעסוק בהחלפת מכסי ביוב וטיפול עמוק בקווי הביוב האזוריים במקומות המיועדים. 4. צוות מקצועי של הפרויקטור ימפה מחילות קינון לצורך איטום וטיפול והדברה מאסיבית מקצועית ואחראית – בהתאם להנחיות.

play-rounded-fill

רובנשטיין מודיע על מינוי פרוייקטור

ראש העיר אברהם רובנשטיין אמר אז בישיבת מועצת העיר: “השמצה והוצאת דיבת העיר רעה, היא נשק גדול של אנשים קטנים אנשים שיודעים לומר ‘מה לא’ בעצם על הכל לא, כל מה שבני ברק, אך מעולם לא הציעו צעד אחד מעשי חיובי שיש בו למען העיר לא צעד של פתרון, לא צעד של סיוע, רק לא ולא ולא ולא. בעד הנגד אז ברוך השם, אנחנו עושים ונחושים לעשות”.

play-rounded-fill

עם זאת, לטענת תושבים רבים, פתרונות אלו לא יפתרו את הבעיה מהשורש. כמו כן, העירייה טרם מינתה את הפרוייקטור. ל’חדשות JDN’ נודע כי קודם הודעת עירית בני ברק, המשרד להגנת הסביבה החל לבדוק את הנושא בעקבות תלונות רבות. השרה עידית סילמן אף קיימה ביקור בעיר כאשר לאחר מכן המשרד דרש תשובות מהערייה.

play-rounded-fill


נשיכה מעכבר בבני ברק

למערכת ‘חדשות JDN’ הגיעו תלונות רבות במהלך השבועות האחרונים בנושא. “זה חוזר על עצמו שוב ושוב, ואף אחד לא מדבר על כך. (הגננות – מפחדות על המשרה, ההנהלה – ממשרד הבריאות. ההורים- מההנהלה של המוסד.) התופעה הזו חוזרת על עצמה בשבועות האחרונים מידי הרבה בתוככי בני ברק, ישנם יותר עכברים מאשר חתולים… כבר לא רואים אותם רק בלילות, או בשעות המאוחרות צצים מגומחותיהם כטבעם של עכברים”, כתב גולש למערכת.


ילד פונה למיון בשבוע שעבר בעקבות נשיכת עכבר

“הם התרגלו לרחוב הבני ברקי וחיים יחד עם התושבים, גם בצהרי היום, בקרבת ילדים קטנים המשחקים בחולות ומזמן הפכו מבעל חי מגעיל לעוד משהו מהנוף הבני ברקים. הנוף הזה טורדני ואינו נעים כלל לתושב הבני ברקי. לא פעם תראו אנשים המביטים לכל עבר במדרכה – שמא יקפוץ עליהם עכבר או עכברוש. מתי עיריית בני ברק תחליט ברצינות לטפל בעכברים? למרות שילדים ננשכים, אנשים מפחדים להסתובב בסמטאות מחשש ליצור החי, רכוש רב מתכרסם וננזק ע”י העכברים, צינורות ביוב, חוטי חשמל ותקשורת שנאכלים על ידי עכברים”, כתב גולש ל’חדשות JDN’.


נשיכה מעכבר בבני ברק

יעקב וידר, נציג הליכוד ויו”ר הסיעה במועצת העיר, שנאבק בנושא זה במשך כשנה סיפר ל’חדשות JDN’: “בהתחלה העירייה התכחשה לסיפור וטענה שהתופעה לא קיימת. אחרי שהפעלתי לחץ בלתי פוסק והעלתי הצעות רבות במועצה שנדחו שוב ושוב, לא הייתה להם ברירה והם הודו בבעיה, אבל הם האשימו את התושבים. לאחר מכן הם טענו שהרכבת אשמה. זו טענה מגוחכת משום שבכל הערים סביב בני ברק ישנם חפירות של הרכבת ובערים הללו אין עכברים כמעט. לאחר מכן העירייה הודיע כי תטפל בעיה אך לא פירטה כיצד”.

play-rounded-fill

לדברי וידר, “לאחר פנייתי, המשרד להגנת הסביבה פנה לעירייה, איים כי יחלו בפעולות אכיפה ודרש לקבל תשובות. לאחר מכן השרה עידית סילמן קיימה סיור בעיר. אנשים רבים ניגשו אליה, נשים, אברכים וילדים ואמרו לה שהם אינם יכולים לחיות בעיר במצב הזה. אדם מבוגר אמר לה שהוא פוחד לרדת מהמיטה אחרי שגילה שעכברושים מטיילים לו בבית. רק אז העיריה התעוררה, אחרי יותר מחצי שנה של מאבק”.

play-rounded-fill

רה”ע רובנשטיין: “אני חושב שהעיר נקייה”

שאלנו את וידר מה לדעתו צריך להיות הפתרון. “קודם כל צריך להכיר בבעיה. שנית, צריך להתחיל לנקות את העיר. זו העיר הכי מטונפת בארץ בכל המדדים. אין שום סיבה שב”ב תהיה מלוכלכת. אמרו לי פעם בעירייה, “מה אתה רוצה? זו עיר חרדית”. כעסתי על זה מאוד. אתה חושב שבגלל שזו עיר חרדית הם צריכים לחיות בטינופת. איזה מן תירוץ זה?”, תוהה וידר.

play-rounded-fill

“צריך לנקות את העיר, להשקיע בזה כסף, להתחיל לפרסם, לחנך לניקיון להתחיל לשים פחים ולהתחיל לעבוד בשיא הרצינות. אין סיבה שבני ברק תהיה עיר כה מלוכלכת. זו עירייה עם משאבים עצומים. מנכ”ל המשרד להגנת הסביבה אמר לי שאם אין לעכרבים מקור מזון, נחתחכת 50 % מהבעיה. לעכברים בבני ברק, לצערנו, יש בופה עשיר מאוד. פתרון נוסף הוא – הדברה. נכון, זה יעלה הרבה כסף אבל זה יפתור את הבעיה. צריך להבין התופעה הזו מסכנת חיים. היו אין ספור נשיכות כולל בגני ילדים”, הוסיף וידר.

play-rounded-fill


נשיכה מעכבר בבני ברק

יענקלה פרידמן, איש רדיו קול חי, שלבקשת רבים מתושבי בני ברק לקח על עצמו את הנושא כפרוייקט טוען בשיחה עם ‘חדשות JDN’ כי מאז הכתבה הקודמת מלבד ההכרזה הדרמטית על מינוי פרויקטור, דבר לא נעשה. “משהו צריך לזוז פה בעיר, אין ברירה. אנשים צריכים להפסיק לחיות פה כמו בעזה. חודש אחרי שראש העיר הודיע שאין בכלל מכת עכברים בעיר והכריז קבל עם ועדה שהעיר ‘נ ק י ה’ הוא נאלץ לפעול בנושא לאחר שאפילו משרד הבריאות כמעט והתערב פה”.

“אני מקבל מידי יום סרטונים מטורפים ומבחילים. אנשים פה ממורמרים, לא מונה עדיין אף פרוייקטור”, טוען פרידמן. לדבריו, הוספת הפחים על ידי העירייה ברור שלא תפתור את הבעיה מהשורש. “כל יום שעובר זו סכנת נפשות. בבתים רבים יוצאות חולדות מתוך השירותים עצמו. זה הזוי”, הוסיף פרידמן.

פנינו לעיריית בני ברק לקבלת תגובה, אך נכון למועד פרסום הכתבה זו לא התקבלה. לכשתתקבל נפרסמה במלואה.

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

67 תגובות
הכי מדורגות
חדשות ביותר ישנות ביותר
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

תראו איך ב”ב נראית זה נוראי הכל פשוט מסריח זה מקום המועד לעכברים וכו’

בני ברק מאז ומתמיד היתה מסריחה!!! העיר הזאת פשוט מבחילה!!

גם לתגובה שלך יש ריח מהסוג שציינת. מעניין איפה נדבקת.
על דיבור נקי לא יצא לך לשמוע?

האמת כואבת לפעמים

גם אמת – ודוקא אמת – ראוי לה ומכובד לה שתיאמר בלשון נקיה.

על מה אתה מדבר זה נטו הבעיה של העיריה שיושבת על הכסף שלנו ולא עושה עם זה כלום

הלו, זה לא כ-ל בני ברק, אלא המקומות שבהם נראו העכברים.
לא אמרתי שהכל שם נקי ונוצץ, אבל דיבור בהכללות הוא לא סוג של אמת.
דוקא מי שסובלים מהכללות אמורים להיות זהירים בכך.
ובכלל, מה חידשת? “תראו” וכו’. הלא אנחנו רואים!

כל העיר מדברת וכועסת על ראשי העיר
אבל הם הרי יבחרו בין אם תהיו מרוצים בין אם לא
אז מה אכפת להםמהשאתםכותבים עליהם
אבל תזכרו הפעם להצביע וידר

זה שבכל מקרה הם יבחרו זה נכון שזה בעיה רצינית שאני לא יודע אם יש לה פתרון אבל ליעקב וידר ודאי שלא
אולי אפשר להצביע לש”ס (שלמרות שהם ביחד עם כולם אבל ברגע שהם יקבלו את ההובלה הם יהיו חייבים להוכיח את עצמם אפי’ שזה מעניין אותם בדיוק כמו דגל ואגודה

שטויות, אני אברך קלאסי ואני אצביע לוידר לא שייך “ועשית ככל אשר יורוך” בלבחור מי ינקה לי את הזבל.

ומה תעשה אם יורוך שההצבעה אינה על בחירת המנקה?
אבוי לקלאסה שלך.

גם אני אצביע וידר
ששאר העסקנים ילכו להתעסק עם דברים אחרים יעשו לעצמם ולביתם

למערכת! התמונות הללו טיפה רגישות, כדאי שתשימו אזהרה לפני כן לאלו הרוצים לשמור על נפשם.

מה בדיוק יש לכם לחפש שם? תעזבו את בני ברק!! חיים בצפיפות שלא תאמן! קחו את הרגליים ועברו לחריש. בקרו בחריש ותראו איזה עיר תורה מדהימה נבנתה כאן!

עברתי ונושעתי!!
החכם עיניו בראשו יעבור לפני שהמחירים יעלו למחירים של בני ברק כמו שקרה באלעד…

שיתלו תמונות של רבי ישיהלע מקרעסטיר

תסתכל בסרטון הראשון. דוקא יש תמונה, אבל בגובה שהעכברים אולי לא מצליחים לראות.

אני חושב ברצינות לא להצביע ליהדות התורה לעיריית בני ברק
זה יהיה קשה עבורי אבל אין ברירה זה או זה או חולדות מהשירותים

מה הקשר? תתפלל יותר טוב

צודק אני חושב שהפעם וידר יקבל הרבה יותר קולות

תפקיד העירייה לנקות
תפקיד התושבים לא ללכלך !!!!!
תרימו יוזמה ותעשו מבצע ניקיון סביב הבנתים שלכם
זה יעזור מאוד לדורות הבאים ….

שלום וברכה
בושה וחרפה של עיר אנשים שם חיים יותר גרוע מאיך שחיים בעזה…
סירחון ליכלוך וטינופת בכל מקום.
מעבר לחילול השם שכך נראית עיר חרדית וזה בניגוד מוחלט לדרך התורה, הבעיה היותר גדולה שלציבור עצמו זה לא אכפת כל כך תראו כמה תוספות בניה מכוערות פסולת בניין כבישים שבורים חייבים 4×4 כדי לנסוע בעיר בושה וחרפה.וזה עיר עשירה.
מספרים לכם שזה בגלל הרכבת הקלה זה קשקוש מוחלט.. גם גבעת שמואל ופתח תקווה ורמת גן נמצאים בסיפור הרכבת ואין שם טירוף כזה…
זה כבר לא עכברים זה אריות…גועללל נפש.
תמשיכו לחיות כמו מסכנים בעיר בלי בחירות שאין לאף אחד אינטרס לסדר לכם עיר ראויה למגורים וכמובן אל תשכחו לבקש מיליונים על הבתים העלובים שלכם כי פראייארים לא מתים הם רק מתחלפים….
צאו לפריפריות תראו באיזה רמת חיים מטורפת אנשים חיים ותבינו עד כמה מנצלים ושולטים עליכם….
רחמנות.

חוצפן חילוני!
מה אתה גולש באתרים חרדים בכלל?

עיר שבמקום לקדש שם שמים ולהתנהג בנקיות כמו שראוי לבני תורה חיים כמו בעזה, עיר מטונפת בליכלוך ופסולת בניין בכל פינה , כל העיר תחנה מרכזית אחת גדולה , צרחות של רמקולים של הלוויות, רעש מחריש אוזניים בכל שעות היום צפיפות כמו בסין, תשתיות שבורות בורות במידרכות , הבעיה אונה רק שהרשויות לא מטפלות כמו שצריך אלא גם התושבים עצמם לא איכפתיים מספיק כל אחד בונה איך שבא לו , מוציאים מרפסות ברזלים ומזגנים שמטפטפים על האנשים ברחוב , 0 גינות , בקיצור עזה עדיפה בהרבה…
כמובן אל תשכחו לבקש מליונים על הדירות המכוערות והקטנות שלכם כי פראיירים לא מתים הם רק מתחלפים…
יש חיים לאחר המוות קומו ותעזבו את המקום הזה לכו לפריפריה כמו הרבה אנשים ותקנו דירות פאר גדולות וערים נקיות ומתורבתות ותחיו בשקט בלי חובות.
אל תחכו שישנו שם משהו כי זה לא יקרה בטח כשאין בחירות ולמה להם לספור אתכם כשאפשר בזמן הזה לספור מזומנים והרבה…..

אכן, אתה יכול ללכת לעזה. אנחנו נשמח מאוד!

שתוק!!!! יצפתי טמבללללל חולה נפש!!!! מה שהוא כתב הוא צודק במיליון נכון ואם מציאות אל תתווכח סבבה!!!!!!

אתר ששומר על נקיות התכנים, יכבד עצמו אם ישמור גם על נקיות הלשון.
Noya, לא נוי ולא חן.
זוהמת הלשון וניבול פה חמורים לא פחות מבעיות בנקיון העיר!
יש אתרים רבים שישמחו במלים הנמוכות שלך, בבקשה להניח לגולשי האתר הזה.

אתה כותב חזק ונכון רצח

לא להאמין שהנציגים שלנו פשוט מנותקים

מחילה מראש מכל תושבי בני ברק אבל העיר שלכם פשוט לא הגיינית בגלל התושבים.תראו את פחי הזבל תראו את הרחובות שום פרוייקטור לא יעזור אם לא יתחילו לקחת אחריות על הניקיון. זה ממש נוראי

אל תשכחו להצביע ג’
אפילו עכבר כרוך על עקיבו לא יפסיק.

אני גרה בבני ברק בקריית הרצוג, יש כמויות של עכברים!!! שראש העיר לא יבלבל במוח, נוח לו להאשים מישו אחר רק לא אותם.
בני ברק מוזנחת בצורה לא רגילה, הפחים, גינות ישנות ומלוכלכות, כבישים עם בורות וסדקים, ספסלים ומדרכות עקומות ותוסיפו את האורחים שהגיעו לפני כמה שנים- אלה העכברים.
עריית בני ברק מלאה בכסף, אף אחד לא עושה שם כלום לטובת התושבים!!!!!!

תפסיקו להאשים את העירייה ותתחילו לחיות כמו בני תורה שאין עליהם רבב. תתביישו לכם. חיים בטינופת וצחנהץ רק אתם אשמים במצב. בקצב הזה כלום לא ישתפר בבני-ברק אם לא תעשו שינוי בהתנהלות שלכם

אני כמעט 30 שנה בבני ברק ותמיד היא הייתה לא נקיה, העכברים התחילו להגיע מאז שהתחילו לבנות את הרכבת הקלה ומאז הם נמצאים, אז בבקשה אם ראש העיר היה עושה ריסוס מיד כבר לפני 4 שנים בערך, זה לא היה נראה כך!!!

הפחד הבלתי ברור של חרדים מחתולים גרם לכך שהחרדים לא מאכילים חתולים בגלל שחושבים שזה לא מכובד וזה מה שגרם למצב שנוצר היום. צריך להביא לפחות 1000 חתולים בוגרים לבני ברק וגם לעשות קמפיין שיאכילו אותם ואז הם יתחילו להרוג עכברושים אפילו שהם לא רעבים.זה דבר שעובד בכל מקום אחר בארץ.

שימו לב מתי גברה הבעיה . כשמועצת העיר סירבה לעשות רחוב על שמו של כ”ק אדמו”ר הרבי מליובאוויטש
ואת שני העינינים העלה חבר המועצה יעקב וידר חזק וברוך

אז מה אתה אומר, שהעכברים הם המַאפְיה של חב”ד? לא יפה…

אולי הם שלוחים.
סליחה, שלוֹכים.

זה החבדניקים בעצמם שבאו למחות את מחאת הקודש
עכשיו ברור למה הם מתרבים…שהרי גם הם ימותו-הם חיים.(…)
בהחלט בעייה קשה

תירגע, בבני ברק – ובעוד מקומות – לא נהוג “לעשות רחוב” על שם אנשים חיים.
יחי המלך!

חחח חזק!!!!!!

נראה שוידר מדבר יותר למצלמה מאשר לחברי המועצה. נכון שחובה לטפל בעכברים ובניקיון אבל וידר מתנהל רק ממקום של אופוזיציונר מקטר ולא מתוך דאגה כנה לתושבים. עיין ערך אופוזיציה בכנסת.

100 אחוז

לתושבי בני ברק היקרים!
אני חושב שאין לכם מנוס מלהסתובב עם אקדח אויר (ביביגן)…
רק כך העכברים יכנסו למחילות.

אני לא מבין
מרן פוסק הדור הגר”י זילברשטיין התריע על התופעה והתריע על הנקיון וגו’ וכו’
ושום כלום
העירייה פשוט לא עושה שום דבר

למה ביתד לא הביאו את דברי של הגר”י יצחק זילברשטיין
מכת עכברים….. בכנסת בעיריות ובעסקונה החרדית

יעקב וידר מנהל סניף מאוחדת טלזסטון, מתי הוא נהיה חבר מועצה?

שהעירייה תתחיל לקנוס בניינים שיש בחצרות שלהם פסולת

מישהו יודע איפה יש שירותים ללא חשש חולדות

שם המשחק הוא הגיינה וניקיון אישי ובבית. לא מספיק לטבול במקווה על מנת להיטהר, נדרש גם לשמור על בית נקי וסביבה נקיה. כמו שחלקים רבים בבני ברק נראים, מה הפלא שהעכברים והחולדות חוגגים. על מקקים כבר לא מדברים… עכברים היא בעיה של בני אדם, רק בני אדם… חינוך…

שם המשחק הוא הגיינה וניקיון אישי ובבית. לא מספיק לטבול במקווה על מנת להיטהר, נדרש גם לשמור על בית נקי וסביבה נקיה. כמו שחלקים רבים בבני ברק נראים, מה הפלא שהעכברים והחולדות חוגגים. על מקקים כבר לא מדברים… עכברים היא בעיה של בני אדם, רק בני אדם… חינוך…

תפסיקו להתלונן על נעירייה, זה לא העירייה אלא התושבים כמו שכבר הכירו פה.
את אף אחד לא מעניין כלום, יש צפיפות מטורפת, פקקים מטורפים, גינות עמוסות, פסולת בניה בכל חור, הרחבות מכוערות ורעועות ובנוסף יש גם את הבעיה של העבכרים.
כשיתחיל להיות איכפת לאנשים פה מהסביבב ומהאחר הכל יסתדר וגם העכברים ייעלמו.

כן גם אני גר בבני ברק ורואה את האיזורים עם העכברים. זה לא בכל העיר כמובן ולא בכל הבניינים. העירייה כאן מנקה את העיר כמו שנהוג בכל מקום, והאנשים שמתגוררים במקומות המצולמים יעשו חשבון נפש מה רמת ההיגיינה בחצר של עצמם

קשקשן

ברברן

קולע

העיריה צריכה להתעורר, אבל לפתור את הבעיה מהשורש! לפקח על תוספות בניה, פסולת בניה, אשפה שלא נזרקת לפח וכו’. בכל עיר נורמלית, ממש לא רק הרצליה פיתוח יש אגף תברואה שמסתובב ברחבי העיר ומפקח! ונותן קנסות! והמדרכות נקיות!!! אבל כל עוד ימשיכו להפוך כל בנין של 10 דירים לבנין של 20, אין פלא שאין מקום בפחים, והאשפנ מתגוללת ברחובות.
ועוד נקודה: לא יודעת אם זה קשור באופן ישיר לעכברים, אבל יצא לי יותר מפעם אחת לראות אנשים, במוצאי שבת, עם הסיר טשולנט ביד יורדים ושופכים לתוך הפח!!! הלו, אין שם ניילון! הטשולנט נשאר דבוק לדפנות הפח לנצח!!! או עד שיבואו בעלי חיים להתלקק… איכססס

שוב חוזרים על השטויות של ריבוי דיירים בבנין…. מה הקשר בין זה לעכברים? סתם קנאה או שנאה או חוסר פרגון – או הכל יחד…

הקשר הוא שאם הצפיפות המקורית מכפילה את עצמה, הרי התשתית ערוכה למחצית המשתמשים בה בפועל.
אם כמות הפחים והיקף עבודת המנקים היא מחצית מהנדרש – כל השאר מזמין עכברים.
ועכברים, כשמזמינים אותם – הם באים.

את צודקת, רק שטעית בפרט קטן.
זה לא בניין של 10 שנהיה 20 דיירים, אלא בניין של 9 שנהיה 25.

לכו תספרו כמה זוגות אופניים/עגלות/כסאות שבורים יש בממוצע בכל חצר של בניין, ותבינו למה העכברים כ”כ נהנים .
התושבים לא אכפתיים + העירייה
וככה זה נראה.
עצוב מאדדדד, ולחשוב שאנשים מקריבים את כל כספם על דירות שעולים עכברים מהשירותים.
אנשים צריכים להתעורררר ולהפסיק לחיות בבועה.

תודה שהכנסת אותי לחרדות…….
בררררררררררררררר

רשעים כל אותם אלו שלא עושים כלום!!!!

טיפשים אנחנו שמצביעים לכזה ראש עיר ודואגים לשאר עסקנים החרדים במקום לדאוג למשפחות שלנו.
הם מה אכפת להם מקבלים את הכסף מאותו ציבור תמים מתרווחים על הכורסאות שבעירייה מול המזגן וצוחקים על המצביעים שלהם בפנים! בושה!!
תאמינו לי שאם העכברים היו נמצאים מתחת לבתים שלהם כבר מזמן היו יוצאים למלחמה נגדם!
ואם זה היה ראש עיר של עיר אחרת כבר מזמן היה עושה מעשים . האזרחים היו עושים לו רעש עד שלא היה נשאר עכבר אחד בעיר! אבל האזרחים בבני ברק לא מפחידים ועושים רעש כמו בערים האחרות וזו התןצאה.!!!

לאותו אחד שטען שיש בניות לא חוקיות
אני לא גר בבני ברק אבל משפחתה של אישתי כן אני דווקא באתי מעיר מטופחת מאוד מאוד
וחשבתי כמוך שיש בניות לא חוקיות עד שפגשתי את אלי מהעיריה אצלנו הוא אמר לי שהיה בעשרות ערים הוא אחראי פיקוח בניה היה בנתניה חדרה תל אביב ועוד מלא ערים הוא מטעם המדינה
והוא לא דתי בכלל והוא אמר לי שאין בבני ברק עבירות בניה כלל לפעמים בדיעבד אבל כולם קיבלו אישור
אני פשוט הייתי בהלם כי חשבתי כמוך שכל אחד מוציא רלסים ובונה מרפסת או חדר או שניהם עד שאמר לי את זה ככה חשבתי זה קרה לפני שבוע וחצי לגבי הניקיון לצערי אומר את זה גדלתי בתור חילוני קצת מסורתי
וחזרנו בתשובה אצלנו בבית היה תמיד נקי ומצוחצח כשבאתי לבני ברק ראיתי עולם הפוך לא משמיץ אף אחד אבל זאת המציאות היום גר באלעד
פעם אחותי הגיעה והיא לא הכי דתיה והגיע לפארק באלעד אחרי אירוע זה היה מביך היה מלא לכלוך אם היו מחנכים לזרוק לאשפה ולא לכביש או לדשא היה נראה אחרת אחותי אמרה לי מה זה הסרחון הזה לכו לפארק הרצליה שמפוצץ חרדים ולא תמצאו את זה לצערי הנקיון של לכלוך ברצפה מצוי מאוד
לגבי שאר הדברים בנקיון החרדים מאוד נקים שטיפות ונטילות ידיים כמו מקווה

דניאל.
נראה לי שכמעט כל החתולים מתו מהרעלה מלאכל חולדות מורעלות ונגרם חוסר איזון: מעט מידי חתולים ויותר מידי חולדות.

את האמת זה כבר התחיל לפני הרבה זמן בכמות קטנה יותר ואף אחד זה לא עשה כולם כלום עכשיו זה מדי מאוחר

כתבות חדשות באתר

הגר"א פרץ מצהיר: "הנותנים – נותנים לעצמם"
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
בשיחת טלפון: ברק ומישל אובמה הודיעו על תמיכה בקמלה האריס
הלב זועק אי אפשר לתאר בדיו , רק בדם!
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

טראמפ שיתף קטע מנאום נתניהו - ואיים להשמיד את איראן • צפו
חמאס דחה שוב את הדרישות הישראליות - ומאשים את נתניהו
בצל המלחמה, מדריך נדל"ן עדכני: "כך תכפילו את כספכם באמצעות קרקע"
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הנאום והנהמה: נתניהו דיבר לאוזניהם של מי שלא היו שם / יוסף טיקוצ'ינסקי
מטייל שבר את רגלו בנחל תבור וחולץ ע״י מסוק יחידת להבה • צפו
מאות זוגות חשוכי ילדים כבר נפקדו: בשעות הקרובות זה קורה שוב
מ

תוכן מקודם בשיתוף המחלקה המסחרית

הסוקר מסביר את השינויים הדרמטיים: "נתניהו קרוב לשיא שלו מלפני שנתיים"
סקר: הליכוד מתחזק אחרי נאום נתניהו; האופוזיציה לא יכולה להקים ממשלה

הכתבות המעניינות ביותר

דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש
שלושת השבועות: מה עושים עכשיו‫?‬ בונים את בית המקדש!
למה טראמפ ניצל מההתנקשות? ההסבר של הרב שניאור אשכנזי
הראשון לציון מבהיר: "אינני מעורב בכשרות רבנות ירושלים, להחליף את התעודות"
טען עוד כתבות >

המיוחדים

%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2024-07-04-222823-1
קיפקעס | הביקור שנמשך 5 שעות, הבעלזאי שהתנדב בשביל הרבי מויז'ניץ, והח"כים ומרן
WhatsApp Image 2024-07-22 at 16.11
תורי ענק בתחנות דלק ואיומי נקמה; איך נראית התקיפה ממרחק של 1,800 ק"מ
-קרב-f-35-אדיר
תחקיר הכטב"מ והתגובה; המטרה: צינור החמצן של החות'ים | פרטים חדשים
חותים
מה הסיפור שלהם: 10 דברים שלא ידעתם על החות'ים, עם החוקרת לענייני תימן

חדש באתר

‏‏לכידה
לאחר שזוהתה נכנסת למבנה צבאי: צה״ל תקף חוליית מחבלים • צפו
%D7%AA%D7%95%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%91%D7%A8%D7%94%D7%9D-%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%91%D7%91%D7%99%D7%AA%D7%A8-%D7%9C%D7%A8%D7%92%D7%9C-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%A3-%D7%9C%D7%A0%D7%9B%D7%93%D7%95-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%90-%D7%90%D7%99%D7%99%D7%96%D7%A0%D7%91%D7%90%D7%9A-12-700x700
דרמה בחסידות: אחרי שליחת ששת הבנים למסע נדיר - האדמו"ר ימריא בליווי רפואי
WhatsApp Image 2024-07-26 at 16.46
בהשתתפות גדולי התורה: הילולה מרגשת וסיפורי ישועות ב"חפץ השם באור החיים"
WhatsApp Image 2024-07-26 at 12.31
"בזכות המקום הקדוש בתי חזרה": נועה ארגמני באוהל הרבי מליובאוויטש

גלריות

DOCZAHI@GMAIL
זְכוּת אָבוֹת יָגֵן עָלֵינוּ • האדמו''ר מנאראל בעריכת שולחנו לרגל הילולת אביו
DOCZAHI@GMAIL
קוֹל חָתָן וְקוֹל כַּלָּה • שמחת נישואי נכדת מרן הגרמ"ה הירש
 הילולא (1)
הילולת האדמו"ר מסאווראן זצ"ל אצל בנו האדמו"ר מסאווראן
 יצחק אשדוד הילולת אור החיים (2)
הילולת אור החיים הק' זי"ע במוסדות לב יצחק אשדוד

עיתוני היום

F090331NS01-1024x683
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם שִׁשִּׁי • כותרות העיתונים – כ' בתמוז ה’תשפ”ד

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן Hide picture