היום 8 ימים לעומר

באדיבות המצלם

טרה בהיערכות מקיפה לקראת חג הפסח

לאחר הכשרת מפעל טרה לפסח, נמשכת ההיערכות לסיפוק הביקושים למגוון רחב של מוצרים בהשגחת בד”ץ העדה החרדית לפסח
  • הכסף שיעשה לכם פירות

    תוכן מקודם

  • "מדוע יש אנשים שמשקיעים בשעונים ועטי יוקרה ?

    תוכן מקודם

  • בואו להרוויח מפירות מרקיבים

    תוכן מקודם

  • מרתק! הדרכים של מנהלי העמותות לגיוס הכספים

    תוכן מקודם

  • בואו להרוויח מפירות מרקיבים

    תוכן מקודם

  • הכסף שיעשה לכם פירות

    תוכן מקודם

כתבות נוספות בנושא:

 

 

טרה שמחה לבשר כי בימים אלו היא משלימה את היערכותה לקראת חג הפסח. מפעל טרה עובדים במלוא התפוקה, לאחר שהמפעל כולו הוכשר לפסח על ידי צוות מורחב של משגיחי כשרות, על מנת לעמוד בביקוש הגדול הקיים לקראת פסח למוצרי חלב איכותיים ומגוונים בכשרות מהודרת לפסח.

לאחר השלמת תהליך הכשרת המפעל, התקיים בטרה המעמד השנתי לרגל הכשרת המחלבה ותחילת הייצור לפסח, בהשתתפות נציגי מערכת הכשרות של בד”ץ העדה החרדית וצוות ההנהלה של המחלבה. המשלחת אף ערכה סיור במפעל והתרשמה מקרוב מהעבודות להכשרת המפעל לפסח, שנעשות ביסודיות ובהקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט ופרט.

הכשרת המחלבה לפסח הינה מהלך מורכב הדורש היערכות זמן רב מראש. שרשרת הייצור כולה עוברת ניקיון, הכשרה ובדיקות קפדניות: כל שטחי הרפתות עוברים הכשרה קפדנית והפרות עוברות לצרוך תערובת מזון כשרה לפסח זמן רב מראש, החלב שמתקבל ברפתות עובר סינון נוסף מלבד הסינונים שנעשים בכל ימות השנה, וצוות המשגיחים מוודא שהמכליות שמעבירות את החלב למחלבה תהיינה גם הן נקיות ללא חשש קל של חמץ.

במפעל בעצמו ההכנה לפסח כוללת ניקיון יסודי ומורכב של דודי הענק, של קווי הייצור, ושל הצנרת המסועפת על כך חלקיה. גם מערכות הקירור והאריזה מצוחצחות ומוכשרות, כך שמוצרי החלב של טרה מגיעים אל מקררי החנויות ורשתות השיווק בצורה המהודרת ביותר, כולל הקפדה על סביבה נקייה גם בשלב השינוע.

לאחר הכשרת המפעל הענק, המשתרע על שטח של למעלה מ-100 דונם, הייצור המיוחד לפסח נחתם בחותמת “ער”פ כשל”פ מהדרין” – כדי לאפשר לצרכני המהדרין ליהנות בחג ממגוון מוצרי טרה הכשרים לפסח. צוות המשגיחים המורחב מטעם הבד”ץ עמל ביסודיות על מנת לספק לצרכנים מוצרי חלב מהודרים וטעימים לפסח.

השנה, במחלבת טרה שמחים לבשר לציבור על הרחבת מגוון מוצרי החלב הכשרים לפסח למהדרין, המאפשרים לצרכני המהדרין ליהנות גם בימי חג הפסח ממבחר גדול של מוצרי חלב איכותיים וטעימים במיוחד בכשרות הגבוהה ביותר, וליהנות עם כל המשפחה מארוחות חול המועד חגיגיות וטעימות בלי להתפשר על רמת הכשרות הגבוהה ביותר.

השנה, צרכני המהדרין יוכלו ליהנות משורה ארוכה של מוצרי טרה בהשגחת בד”ץ העדה החרדית לפסח: גבינה צהובה נעם, מוצרלה, אמנטל, קשקבל, גבינת טוב טעם, משקה חלב בטעם שוקו, מאגדות מעדן חלב בטעמי וניל ושוקו, וכמובן חלב, גבינה לבנה, קוטג’, לבן, חמאה ושמנת חמוצה.

 

זאת כמובן לצד מגוון מוצרי טרה בהשגחה המהודרת לפסח של בד”ץ איגוד הרבנים מייסודו של הרב וועסטהיים זצ”ל: חלב דל ונטול לקטוז, חלב מועשר, משקאות חלב בטעמי בננה ומוקה, גבינה צהובה מגורדת, שמנת מתוקה להקצפה ומעדני קצפת ועוד.

מחלבת טרה מאחלת לצרכנים ולכל בית ישראל פסח כשר ושמח!

מצאתם טעות בכתבה? דווחו לנו >

מה דעתך על הכתבה, עניין אותך?

הירשם לקבלת עדכונים
עדכן אותי על
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות

כתבות חדשות באתר

הכתבות המעניינות ביותר

המיוחדים

חדש באתר

גלריות

עיתוני היום

0
מעניין אותנו מה אתה חושב, תוכל להגיב בבקשה?x

דיווח על סרטון

מה ברצונך למצוא?

יש לך משהו דחוף לומר לנו?

הדואר
האדום

צירוף קובץ עד גודל של 5 מגה
דילוג לתוכן