הפחתת הסוכר היא בשיעור של כ- 50% , ולהמתקת המשקאות יתווספו סוכר פירות (פרוקטוז), מחזק טעמים (אריתריטול) והממתיק סוכרלוז.
כל חומרי הגלם שיפאורה משתמשת בהם מאושרים לצריכה על פי תקנות משרד הבריאות ועומדים בתקני האיכות הנדרשים בישראל.
פרטים נוספים ניתן למצוא על גבי התוית ובאתר האינטרנט.
מנהל השיווק של יפאורה, יניב פרנקו: "יפאורה, כמי ששמה לה כמטרה עליונה להשקיע, לשפר, לפתח, לחדש ולהפתיע באופן מקצועי ובלתי מתפשר, בכל קטגוריות המשקאות הקלים בישראל עבור קהל לקוחותיה, גאה להציג את משקאות המותג קריסטל במתכון חדש – מופחת סוכר. אנו מחויבים להמשיך בפיתוחים שונים תוך חיבור לצרכנים ולטרנדים ברחבי העולם".





















חחח יפאורה מפתיעה באופן מקצועי חחחחחחחח
לפחות הורדת כמות הסוכר מבורכת
השאלה מה זה יעשה לטעם
נקווה לא כמו ספרייט טעם מגעיל
פרוקטוז זה הרעל מס 1 לגוף
אין על קריסטל ירוק!!! מאריך חיים
המיץ הירוק הנכדים שלי מאוד אוהבים וקוראים לו מיץ חייזרים
חחחח
ייייייששששש המנטה חזרה
כל הכבוד
ואוו שנים שחכיתי לדבר כזה יוזמה מבורכת!! אני בטוח אקנה ומקווה שאתם תוציאו גם משקאות עם תחלפי סוכר בעתיד (ללא סוכר שמעלה אינסולין)
בבקשה לא לשנות את התות הוא מושלם
כל הכבוד, משתמש במיץ האשכוליות דיאט שלכם בכמויות. אשמח לשתות טעמים חדשים. אוהב את הטעם
תודה