הגאון רבי נפתלי נוסבוים שליט"א קיבל את ראשי הארגון בחביבות רבה, והביע את התפעלותו מהיוזמה הברוכה. לדבריו, המודל שמציע "שלח לחמך" נותן מענה אמיתי וערכי למשפחות רבות המתמודדות עם האתגר הכלכלי שבסידור חתונות לילדיהן. הוא אף העניק את ברכתו להצלחת המיזם, ועודד את ראשי הארגון להמשיך בפעילותם החשובה לטובת הציבור החרדי כולו.
וכך ציין בכתב ידו על המכתב "גם אני מצטרף להנ"ל בחשיבות של הפעילות של הרב סילבר שליט"א לעזור לכל אחד ואחד בנישואי צאצאיו שיחיו' "
פגישה זו מתווספת למכתב ההמלצה המיוחד שהתקבל בארגון מידיו של בעל ה"פסקי תשובות" שליט"א , אשר שיבח את פעילותו של הרב צבי סילבר וציין את ניסיונו הרב בתחום כלכלת המשפחה החרדית, לצד אמינותו הרבה והמסירות הבלתי מתפשרת להבטחת עתידם הכלכלי של משפחות בישראל.
ארגון "שלח לחמך" הוא היחיד כיום שמציע פתרון אמיתי לנישואי הילדים ללא הצורך בלקיחת הלוואת עבור ציבור שומרי התורה והמצוות, מתוך מחויבות לערכי ההלכה והמסורת ובפיקוח מכון "כלכלה למהדרין" בראשות הגאון ר' אריה דביר שליט"א, ותוך קבלת גיבוי והכרה מרבנים וראשי קהילות ברחבי הארץ.
ברכתו של הגאון רבי נפתלי נוסבוים שליט"א מצטרפת לשורה של תמיכות והמלצות נלהבות מצד גדולי ישראל, ומהווה חיזוק משמעותי להמשך פעילותו של הארגון למען משפחות ישראל.
הציבור הרחב מוזמן להצטרף גם הוא לפתרון שמציעים בארגון שלח לחמך ובכך להצליח לחתן את ילדיהן בכבוד ובשמחה, מתוך יציבות כלכלית וללא חשש מעול החובות.




















