כָּל אַַשְׁדּוֹד כּוּלָּהּ כְּמָדוּרַת אֵשׁ: בהפקת "מעגלים מבית אשדוד התורנית", מעמדי ההדלקה ברחבי העיר
מה??? כמה יהודים יש שם שיש כל כך הרבה כוחות משטרה והכל??? ולמה בישראל אין כזאת הערכות וכבוד להילולא????? הלם!!!!!!!!!!!
צריך לשלוח לג'נבה את חברי הכנסת והמשטרה לראות איך להתיחס להילולה, בישראל מתכוננים עם אלות ואקדחים.. אפס סבלנות! כך השוטרים שלנו אומרים!