צילום פלסטיני
היתקלות במהלך פשיטה לילית בג'נין: כוח צה"ל של סיירת גולני חיסל הלילה (שישי) שלושה מחבלים שפתחו באש לעבר הכוח מרכב סמוך למחנה הפליטים ג'נין. במהלך מבצע לאיתור אמצעי לחימה הגיע למקום רכב ובו המחבלים שירו לעבר הלוחמים.
הכוח השיב באש והמחבלים נהרגו. בסריקות ברכב לאחר ההתקלות אותרו שני רובי M-16, נשק מסוג קרלו, מחסניות ואפוד. ב"ה לא היו נפגעים בקרב כוחות צה"ל, שכאמור חיסלו את כל המחבלים שירו לעברם.
מטרת הפשיטה הלילית הייתה שני בתים שבהם לפי החשד היו אמצעי לחימה. לאחר איתור אמצעי לחימה בבית הראשון, כשהלוחמים היו בדרכם אל הבית השני, פתחו המחבלים באש מהרכב, שעמד בצד הדרך.
דובר צה"ל מסר: "לוחמים מסיירת גולני פעלו הלילה בעיר ג'נין שבמרחב החטיבה המרחבית מנשה לאיתור אמצעי לחימה בשני מוקדים. במהלך פעילות הלוחמים והגעתם ליעד הראשון, זוהה ירי מסיבי והשלכת מטענים, הלוחמים הגיבו בירי".
"בדרכם ליעד השני זיהו לוחמי סיירת גולני רכב חשוד שעמד בצד הדרך. מתוך הרכב נפתח ירי לעבר הלוחמים, שחתרו למגע וסיכלו את המחבלים שירו לעברם. בסריקות ברכב לאחר ההתקלות אותרו שני רובי M-16, נשק מסוג קרלו, מחסניות ואפוד".
תמונות הנשק. צילום: דובר צה"ל






















קרינו לא רואים כלום
כן, חשבתי שכבר רואים איך הם יורים איך המחבלים מתים בסוף אני רואה איך הרכב של המחבלים נראה, ממש מעניין…
ישתבח שמו
גווווווווולנייייי גוווולני שלי !! יישר כוח לחיילי צה"ל ולומדי התורה בלילות …