משטרת ישראל הודיעה היום (שישי) כי היא מבקשת עזרת הציבור בחיפושיה אחר שני אחים הנעדרים אברהם ומנחם מובשוביץ ילידי בני ה13 ו14, תושבי ביתר עילית. אחרי שעות, נמצאו השניים, שנראו לאחרונה בתאריך 16.6.22 בביתר עילית, עת שיצאו מביתם בשעות הבוקר.
המשטרה גם פרסמה את תיאוריהם ופרסמה תמונות, ורבים הצטרפו למסע החיפושים. בחדשות 12 דווח כי על פי עדויות של שכנים זו לא פעם ראשונה שהם נעדרים אך בכל הפעמים הקודמות הם נמצאו בתוך כמה שעות.
הפעם זה לקח יממה. כוחות של משטרה מג"ב ומתנדבים חיפשו אחריהם בכל רחבי ביתר עילית, כולל בבתי כנסת, אתרי בנייה ומבנים נטושים. הנחת העבודה המרכזית הייתה ש-2 הנערים הלכו לאיבוד – עד שכאמור, נמצאו ב"ה.






















מה זה הלכו לאיבוד? בני 13-14 מה הסיפור באמת?
זה גם נארה שיש להם פלאפון לכול אחד אז
מה הסטורי?
לא כך דורשים צומי
מפחיד. מה זה כל הנעדרים לאחרונה?
אולי הערבים למדו לעשות פיגועים בשקט
מה זה היה? צומי?