בבית מרן גאב״ד ירושלים הגאון רבי יצחק טוביה וייס ביקשו היום (חמישי) לעורר רחמי שמיים בעקבות הידרדרות קשה במצבו הרפואי של הגאב״ד.
בבית הגאב״ד ביקשו בשעה האחרונה: ״תורה הקדושה התחנני בבקשה. החמרה חמורה בשעות האחרונות במצבו של מרן רבנו הגדול רבי יצחק טוביה בן ריקל שליט"א״.
״קרעו שערי שמים והרבו בתפילות ובתחנונים לרפואתו השלימה. רוחי אל ה׳ אזעק קולי אל ה׳ אתחנן״, נמסר.
כזכור, בתקופה האחרונה אושפז הגאב״ד מספר פעמים בבית החולים, בעקבות סיבוכים רפואיים. במהלך השבוע האחרון שהה הגאב״ד בבית החולים, תחת פיקוח צמוד של הצוות הרפואי.
כמו כן, במהלך השבוע קראו גדולי ישראל, ובראשם רבני העדה החרדית, לקיים עצרות תפילה ולעורר רחמי שמיים עבור הגאון רבי יצחק טוביה בן ריקל לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.




















