המסע התחיל בסליחות לפנות הבוקר בבית המדרש של החסידות בקרית גת, לאחמ"כ נשא האדמו"ר תפילת הדרך בחדרו בבית המדרש, כמנהג אבותיו לקרוא תפילת הדרך לפני היציאה לדרך.
בתחילת המסע שפך האדמו"ר צקון לחש בקבר הרשב"י ובנו רבי אלעזר במירון, לאחמ"כ בקבר האר"י הק' בצפת, שם גם התפללו בקבר ה'בית יוסף', ה'באר מים חיים' וקבר רבי פנחס בן יאיר, שם הקיפו את הציון על פי המנהג.
משם המשיכו לעיר טבריה בציון רבי מענדל מויטבסק, בציון הרבנית מלכה מנדבורנא – א"ח להרה"ק רבי איתמר זי"ע, וציון רבי מאיר בעל הנס, שם התעורר הקהל בשירי רחמים ותפילה במשך שעה ארוכה.
משם יצאו לקראת הלילה לאוהל האדמורי"ם לבית קרעטשניף בבית העלמין בעיר רחובות, שם סיימו את ספר התהילים בהתעוררות גדולה לקראת הימים הנוראים הבעל"ט.




















