8 אהבו
3 לא אהבו
למה 'העדה' לא כותב על פטירת הגר"ש בעדני?
ולמה אחרים לא כותבים על פטירת רבי יוסף ליברמן?
למה 'העדה' לא כותב על פטירת הגר"ש בעדני?
ולמה אחרים לא כותבים על פטירת רבי יוסף ליברמן?