השירה המצמררת בזירת הפיגוע.
גל הטרור המדמם: עשרות תושבים בשכונת נווה יעקב בירושלים, התאספו הערב בזירת הפיגוע בו נטבחו שבעה אנשים בליל שבת מחוץ לבית הכנסת "עטרת אברהם", ושרו באופן מצמרר: "רחם נא ה' אלוקינו, רחם". בקהל נרשמו בכיות של תושבים שראו את הטבח הקשה בעיניהם, ביניהם חבר הכנסת אברהם בצלאל מש"ס, שזעם והעיד כיצד למשטרה לקח זמן רב להגיע.
מיד במוצאי השבת התאספו עשרות מתפללים ברחבת הכותל המערבי, ושרו והתפללו לכבוד הנרצחים הקדושים. במקביל, מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי ביקש מאזרחים שנושאים נשק באופן חוקי, להסתובב איתו ברחובות בימים הקרובים. מדוברות המשטרה נמסר כי "מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי כבר קרא בעבר לא אחת לציבור המחזיק ברשיון נשק ומיומן לעשות בו שימוש בעת הצורך לשאת את הנשק".
"לאורך השנים לא אחת אזרחים המיומנים בשימוש בנשק שברשותם רשיון ניטרלו מחבלים ומנעו פיגועים קשים יותר בעת שהיו בסמוך לזירת פיגוע. אותם אזרחים אף מנעו לא אחת פגיעה באזרחים ובכוחות הבטחון", נמסר בנוסף מטעם דוברות המשטרה.
"יש לזכור, כי נשיאת נשק חייבת להיות ברשיון בתוקף והשימוש בנשק יעשה אך ורק שהמחזיק בו מיומן ומוכשר לכך", נמסר לסיום מטעם דוברות המשטרה. הקבינט המדיני ביטחוני צפוי לאשר הערב הגדלה משמעותית של כמות האזרחים נושאי הנשק, למעשה הגדלת מכסת ההיתרים. הקבינט ידון בעוד מספר נושאים ביטחוניים, כולל הרס/אטימת בתי המחבלים באופן מיידי.
עשרות בשירה מרגשת בכותל המערבי. באדיבות המצלם
*הסרטון מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא"ל [email protected] . השימוש בתמונה נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס"ח-2007




















