סערה פוליטית נוספת סביב הרפורמה המשפטית: בצל שיחות ההידברות שמתקיימות בבית הנשיא, בין הליכוד למפלגות האופוזיציה, אמר הבוקר (חמישי) ח"כ חילי טרופר מ'המחנה הממלכתי' כי "לא יהיה מצב שהממשלה ממנה שופטים, לא יקרה. כל המחירים שכולנו משלמים הם בין השאר על שיכרון הכוח של הממשלה". בעקבות כך תקף הצהריים השר לוין, כעת טרופר מגיב בחזרה.
סגן ראש הממשלה ושר המשפטים, יריב לוין, תקף: "הדברים של ח"כ חילי טרופר הבוקר ראויים לכל גינוי. מתברר שמאחורי החזות הממלכתית כביכול, מסתתר דבר אחר לחלוטין. ח"כ טרופר, בשפה בוטה, מודיע מראש שמבחינת המחנה הממלכתי לא מדובר במשא ומתן ענייני אלא בהצגת תכתיב שמטרתו לפוצץ את השיחות ולהבעיר את המדינה. אני קורא לכל נציגי האופוזיציה לבוא לשולחן המשא ומתן מתוך אחריות ורצון אמיתי להגיע להסכמה שתכבד את הציבור העצום שמייחל לרפורמה של ממש במערכת המשפט".
כעת מגיב טרופר: "עמדתנו היא עקבית, היא נאמרת כבר חודשים וגם בבית הנשיא: יש לנו אחריות לעשות כל שאפשר כדי להגיע להסכמות. גם בראיון הבוקר אמרתי שצריך להתאמץ ביחד כדי להימנע מלחזור לרחובות בוערים ולהעמקת הקרע בעם. כל הצדדים כואבים וכולנו צריכים להקשיב לקולות ולכאבים של כולם. מבין שיש מי שכבר החלו במשחק האשמות, אבל הדברים פשוטים וכולם מוזמנים להאזין לראיון המלא, ולא לצאת בהכרזות בעקבות ציטוטים חלקיים".
"לא ארד לרמה של התקפות אישיות כפי שנוהגים אחרים, רק אציע למי שהביא את המדינה לסף מלחמת אחים להקשיב לדברים שנאמרו ולהימנע מהטפות. כמו לתומכי הקואליציה גם לנו יש עקרונות: ביניהם, שהממשלה לא תמנה לבד שופטים. יש עמדות מנוגדות ועכשיו יש לעשות הכל כדי להגיע להסכמה שתשמור על הדמוקרטיה ותמנע קרע בעם. אנחנו ממוקדים בהידברות ולא מתרגשים מרעשי רקע. אנשים אחים אנחנו", הוסיף.





















טרופר- האופוזיציה הובילה כמעט למלחמת אחים, תפסיקו להנדס תודעה.
אתה קורא להידברות ובאותה נשימה אומר שכל מה שהקואליציה רוצה לא בא בחשבון
יוסי התוכי…אזרח סוג ב?
ה אסימון עדיין לא נפל להם.
שהמצב השתנה פה במדינה
לוין אתה באמת תמים?
חשבת שהם מעוניינים בהבנות?????????????
בני גנץ ומפלגתו אנשים מסוכנים לישראל יעקרו את היהדות ואת ביטחון המדינה
טרופר- אתה לא יורד לרמה האישית כי אתה פשוט פוסל יותר מחצי עם בלי למצמץ
טרופר בוא ונודה על האמת אתה וכל חבריך הפריבילגים לא יגיעו לקרסוליים של השר לוין ,ואניב מקומו הייתי ממתין עוד קצת עד שהימין יצא לרחובות ויאמר את דברו,וזה לבדו מספיק על מנת שהוא יעביר את החקיקה…
הפסדתם בבחירות והמדינה הולכת לעבור מתיחת פנים חיובית ומשקמת תאכלו את הכובע ורק תצפו מהצד
טרופר חשפת את טלפיך ואת טלפי יור המפלגה שלך לעין כל.
חשפת שאתם מעוניינים במלחמת אחים.
תתביישו לכם.
מי שמביא למלחמת אחים זה האופוזיציה שהסיתה את העם נגד הימין