סיום כתיבת ספר התורה התהלוכה וסעודת המצוה שהוכנס לביהמ"ד דחסידי בעלזא אהל משה נדבת הר"ר משה אביגדור קעניג הי"ו ומשפחתו לזכר נשמת הוריהם הרה"ח ר' לייביש קעניג ע"ה וזוגתו מרת לאה ע"ה מגדולי תומכי בית בעלזא בהשתתפות האורח הרה"ג ר' שלום רוקח הי"ו נכדו בכורו של כ"ק מרן אדמו"ר מבעלזא שליט"א ומשלחת מכובדת של ראשי המוסדות ונאמני ביתו של כ"ק מרן אדמו"ר מבעלזא שליט"א
את "דאמן" מ'משפחה' לא ראיתי, וגם לא את חיימל שלו, המוז'יניק. 😉
בטח הוא יכתוב על ה"הכנסת ספר תורה" בטור שלו…