צוות שיטור עירוני של תחנת הראל במחוז ירושלים, הבחין אמש בנהגת שביצעה עבירת תעבורה חמורה ביישוב מבשרת ציון.
השוטרים עצרו לבדיקה את הנהגת (47, תושבת ירושלים), והתברר כי היא נהגה בפסילה שניתנה לה על ידי בית המשפט, וזו הפעם השישית שהיא נתפסה ע״י המשטרה כשהיא נוהגת בפסילה.
החשודה שנעצרה על ידי השוטרים הועברה לחקירה ביחידת התנועה המרכזית במחוז ירושלים. בתום חקירתה, הובאה לבית המשפט והוגש נגדה כתב אישום בגין עבירות תעבורה.




















