לפני זמן קצר, מספר אסירים פלילים בבית הסוהר ׳מגן-ניצן׳ תקפו איש סגל.
כח לוחמי שב"ס פרצו לתא האסירים התוקפים, תוך כדי שימוש בגז מדמיע אישי.
על פי החלטת הרופא במקום, פונו לבית החולים קפלן להמשך בדיקות שני אנשי סגל, הסוהר המותקף וסוהר שנחבל במהלך הפריצה.
כלל האסירים אשר עפ"י החשד היו מעורבים נשלפו והוצאו מהאגף לטיפול משמעתי.
בחיפוש שנערך בתא נמצאו חומרים ואמצעים האסורים בהחזקה, בין היתר: כלי עישון, אמל"ח קר ובקבוק זכוכית.
לוחמי הכליאה בשירות בתי הסוהר ימשיכו לפעול במקצועיות ונחישות ולא יאפשרו הפרות סדר בתוך מתקני הכליאה.




















