19 אהבו
11 לא אהבו
אין עניו כמו האדמו"ר מפיטסבורג, ככה לשבת בצד אצל חמיו. כזה ענוה ושפלות. אשרינו שזכינו.
אין עניו כמו האדמו"ר מפיטסבורג, ככה לשבת בצד אצל חמיו. כזה ענוה ושפלות. אשרינו שזכינו.