השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "לא בוכה הלילה על מותו של אסיר העולם – המחבל ווליד דקה ימ"ש. לצערי, ווליד דקה סיים את חייו במוות טבעי, ולא כמו תפיסתי לפיה דקה היה אמור לסיים את חייו במסגרת עונש מוות למחבלים".
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "לא בוכה הלילה על מותו של אסיר העולם – המחבל ווליד דקה ימ"ש. לצערי, ווליד דקה סיים את חייו במוות טבעי, ולא כמו תפיסתי לפיה דקה היה אמור לסיים את חייו במסגרת עונש מוות למחבלים".