הלילה, במסגרת פעילות של לוחמי מג״ב עוטף פעלו הכוחות בהכוונה מודיענית של אגף החקירות והמודיעין של מג״ב עוטף ירושלים למעצר חשודים שהשתתפו שבהפרות סדר ובפעילות טרור.
בפעילות עצרו הכוחות חשוד, אשר לפני כשבועיים השתתף בהפרות סדר אלימות נגד כוחות הבטחון במחנה הפליטים שועפאט סמוך למעבר ובעת שהשליך בקבוק תבערה נורה על ידי קלעית – לוחמת מג״ב שביצעה לעברו ירי ופגעה בפלג גופו התחתון.
בנוסף לכך, עצרו הכוחות חשוד נוסף שהשתתף גם כן בהפרות סדר לפני כשבועיים במחנה הפליטים שועפאט.
שני החשודים, בגילאי ה19-18 לחייהם, תושבי מחנה הפליטים שועפאט נעצרו והועברו להמשך חקירה באגף החקירות והמודיעין של מג״ב עוטף ירושלים.





















למה לא חיסלו את כולם ??
בולם מחבלים !!!!
איזה פגיעה ואיזה נעליים לא היה אפילו קרוב מה אתה מחכה איך שהוא זורק תירא בו
הם צריכים לחזור הביתה נכים!!!!
לא נכים, כי הם יקבלו ביטוח לאומי לכל החיים.
הם פשוט לא צריכים לחזור…..
לא צריכים לחזור הבייתה
מה זה 'קלעית'? סדום ועמורה. גועל נפש.
ולצבא הטמא הזה רוצים לגייס אותנו. בוז.
מה יש לך זה מגב וחוץ מזה תגיד תודה שביכלל ירתה בו וחץ מזה אם אתה חרדי איך יש לך את החדשות הרי הרבנים אמרו שזה אסור ואם אתה לא מקשיב לבם בזה אז למה אתה מקשיב לזה שאסור ללכת לצה"ל