דליקה פרצה היום בתוך דירה בבניין מגורים ברחוב חגי הנביא ברמה ג' בבית שמש. צוותי כיבוי הוזעקו למקום והחלו מיד בסריקות לאיתור לכודים או נפגעים בגוף בתוך הדירה.
בחסדי שמים לאחר השלמת הסריקות התברר כי לא היו נפגעים באירוע.
מכבאות והצלה נמסר כי "בסמוך לשעה 11:50 התקבל דיווח במוקד 102 על שריפת דירה ברחוב חגי הנביא, רמת בית שמש ג'. צוותי כיבוי ממרחב בית שמש הוזנקו למקום והחלו בפעולות לכיבוי האש וביצוע סריקות לאיתור לכודים או נפגעים. נכון לשעה זו, אין דיווח על נפגעים או לכודים. פרטים נוספים יימסרו בהמשך.




















