פיקוד מרכז של צבא ארה"ב מעדכן כי במהלך היממה האחרונה תקפו הכוחות והשמידו בהצלחה משגרי טילים של המורדים החות'ים בתימן.
"נקבע שמערכת זו מהווה איום מיידי על כוחות ארה"ב וכוחות הקואליציה, וכלי מסחר באזור. פעולה זו ננקטה כדי להגן על חופש הניווט ולהפוך את המים הבינלאומיים לבטוחים ובטוחים יותר עבור ספינות ארה"ב, קואליציה וכלי מסחר", נכתב בהודעה.




















