ניסיונות יירוט הכטב"ם. שימוש לפי סעיף 27א
אזעקות הופעלו הערב (ראשון) ביישובים רבים באזור דרום הגולן ובבקעת בית שאן, בעקבות כטב"ם שנשלח על ידי מחבלים מעיראק והגיע לארץ משטח סוריה.
מדובר צה״ל נמסר: "בהמשך להתרעות שהופעלו בשעה האחרונה בדרום הגולן ובבקעת בית שאן, זוהה כלי טיס בלתי מאויש ששוגר מעיראק וחצה לשטח הארץ מסוריה. לעבר כלי הטיס שוגרו מספר מיירטים, האירוע הסתיים, אין נפגעים".

כלי תקשורת עיראקיים המזוהים עם המיליציות הפרו-איראניות טוענים ששוגרו כ-15 כטב"מים לעבר צפון בעקת הירדן ודרום רמת הגולן, סוכנות הידיעות העיראקית "סאברין ניוז" המקורבת למיליציות הפרו-איראניות מסרה כי "נחיל כטב"מים שוגר מעיראק לעבר מטרות ישראליות".
ההתנגדות האסלאמית בעיראק פרסמה הצהרה בה נכתב "בהמשך לגישתנו להתנגדות לכיבוש, בתמיכה בעמנו בפלסטין, ובתגובה למעשי הטבח שביצעה הישות הגזלת נגד אזרחים, כולל ילדים, נשים וזקנים, המוג'אהדין של ההתנגדות האסלאמית בעיראק היום תקף במזל"ט "אל-ערפד" מטרה בבקעת הירדן בשטחים הכבושים שלנו. זה הפיגוע החמישי היום. ההתנגדות האסלאמית מאשרת שהפעולות ממשיכות להרוס את מעוזי האויב בקצב הולך וגובר".





















כמו במלחמת ששת הימים…. הערבים לא יכולים בלי לשקר. איזה טמבלים! בע"ה שימשיכו לשקר את עצמם. זה טוב לנו, כמו במלחמת ששת הימים…