ח"כ אביגדור ליברמן טוען הבוקר כי דובר צה"ל טעה כאשר חזר בו מהתבטאותו והתנצל על דבריו אמש במסיבת העיתונאים. ליברמן גם תוקף את הרמטכ"ל שלדבריו מתבטל פעם אחר פעם בפני הדרג המדיני.
"הגרי צודק", כתב ליברמן בחשבון ה-X שלו והוסיף: "מדובר בחוק הפוגע קשות בתפקודו של צה"ל ובבטחונה של מדינת ישראל. חבל שתא"ל הגרי חזר בו והתנצל".
ליברמן הוסיף וטען כי "עוד יותר מצערת ההתנהלות של הרמטכ"ל אשר פעם אחר פעם מתבטל בפני הדרג המדיני המופקר והבלתי אחראי, שמוכן להקריב את הביטחון של כולנו על מזבח אינטרסים אישיים וקואליציוניים".




















