כוחות צה״ל חיסלו מוקדם יותר היום (שלישי) מחבל מארגון הטרור חיזבאללה, ומחבל נוסף שפעל בארגון הטרור ׳הפלוגות הלבנוניות׳, בהכוונת ארגון הטרור חיזבאללה, בכפר שבעא שבדרום לבנון.
דובר צה"ל הסביר כי המחבלים עסקו באמצעי לחימה ששימשו את ארגון הטרור חיזבאללה למטרות טרור ותצפיות על כוחות צה״ל במרחב.
"פעולותיהם של המחבלים היוו הפרה בוטה של הבנות בין ישראל ללבנון", הבהיר הדובר. "צה״ל ימשיך לפעול על מנת להסיר כל איום על מדינת ישראל".





















סוף-סוף למדו משהו מהשבעה לאוקטובר. ב"ה.