חמאס מודיע כי נמצאה גופת חייל ישראלי שנהרג מזרחית לשכונת שוג'עיה, במהלך חיפושים בתוך "הקו הצהוב". הגופה תמסר כברהערב בשעה 20:00 לידי צה"ל.
בתוך כך הם מציינים, כי שיתוף פעולה עם הצלב האדום וציוד הנדסי האיץ את מציאת הגופה.
לפניכשעה פרסמנו כי הצלב האדום, צוותים מצריים ופעילי חמאס פועלים בשכונת שג'אעיה במזרח העיר עזה, בכדי להמשיך בחיפושים אחר גופות חטופים ישראלים.




















