ראש הישיבה אמר למרן הראשל"צ כי ההדלקה של נרות החנוכה נקנו ע"י אחד הבחורים בקבלה של לימוד 1200 דף גמרא והבחור ביקש לכבד את הראש"ל בהדלקה.
הראש"ל התרגש וביקש לקרוא לבחור ובירכו בחום.
לאחמ"כ ניגש הראש"ל להדלקה ובסיום חיזק את הבחורים בדברים במשך שעה ארוכה.
הראש"ל אמר לבחורים כי עליהם להיות גאים שזכו ללמוד בישיבה וכי הם הנבחרים שבעם הנבחר. הראשל"צ הפליג בשבח הזוכים לעמול ולהתייגע בתורה תוך שזירת מעשיות מאביו מרן הגר"ע יוסף זצ"ל.
בסיום בירך הראש"ל את הבחורים שיזכו לגדול בתורה וירא"ש ולהיות גדולי תורה ואת ראש הישיבה שיזכה לראות ברכה בעמלו.




















