מסיבת חנוכה 'להודות ולהלל' בישיבת 'פורת יוסף – גאולה'
ביום שלישי נר ג' דחנוכה נערך בישיבת 'פורת יוסף - גאולה' מסיבת חנוכה 'להודות ולהלל' לתלמידי הישיבה בחדר האוכל, בראשות ראש הישיבה מו"ר הגה"צ חכם משה צדקה שליט"א • צפו בתיעוד מהצלם ש.פ.ה
במעמד נשאו דברים רבני הישיבה על מעלת גודל החג. שיא המעמד היה כשרה"י הגר"מ צדקה שליט"א נשא דברים על 'להשכיחם תורתך' על הניסיונות של אז וימינו אנו. לאחר דברי רה"י פצח רה"י בשיר מיוחד שחיבר לרגל ימי החנוכה "הודו לאל על הישועה – בשמונת ימי חנוכה", השיר מונה שמונה בתים על סדר ר"ת משה ניסים (צדקה).