מרן הגר"ח פיינשטיין חנך את המנורה הטהורה בהיכל הישיבה
מרן ראש הישיבה הגאון רבי חיים פיינשטיין חנך את ה"מנורה הטהורה" - החנוכיה שמוצבת תדיר בארון הקודש המפואר בתבל בהיכל הישיבה עטרת שלמה. לרגל ימי החנוכה המנורה הוצאה לרחבת הבימה שלפני ארון הקודש וראש הישיבה הגר"ח שליט"א הדליק בה נרות החנוכה וחנך אותה לראשונה מאז בנייתה.