המאבק בפרוטקשן בגליל עולה שלב לאחר פקיעת הדד־ליין שהוצב לממשלה ולמערכת ביטחון הפנים
בלילה האחרון הושחת רכב נוסף של חברה חקלאית באזור טובא זנגריה זאת בפעם השנייה בתוך ימים ספורים לאחר ירי לעבר רכב אחר באותו יישוב
על פי ההערכות מדובר בניסיון להפעיל לחץ ולהרתיע את מובילי המאבק בדמי החסות באזור
ברקע האירועים הודיעו בארגון הפועל נגד התופעה כי הם מחריפים את הצעדים וקוראים לגיוס מתנדבים יוצאי יחידות קרביות בעלי רישיון לנשק לצורך הקמת כוח אזרחי
לדברי מובילי המאבק הגיע הזמן לעבור ממילים למעשים והם מדגישים כי לא תהיה הזדמנות נוספת להתמודד עם התופעה
בשבועות האחרונים נרשמה עלייה חדה באירועי אלימות כלכלית בגליל כולל הצתות ירי והנחת מטענים במרחבים אזרחיים מה שמגביר את תחושת חוסר הביטחון בקרב התושבים
ההתפתחויות האחרונות ממחישות את עומק המשבר ואת הלחץ הגובר לפעולה נחרצת מצד הרשויות





















צריך לירות בהם..הם מחבלים לכל דבר…וצריך לארגן קבוצות לוחמים שלנו…ולקרוא להם משפחת פשע נגד מחבלים..אולי ככה זה יעבוד…איפה השבכ איפה??? וצריך לבוא אליהם למחבלים הביתה ולדרוף להם הכל אם לא יביאו פרוטקדן למגיני ישראל
פשוט להתייחס לעבריינים
כמו לנוחבות..זה לא פחות מזה חברים.
מקווה שיפלו האסימונים ומהר
להיתאחד כולם עם נשקים ולקחת המושכות לידיים, לירות בכל מי שמנזה לפגוע בכם או ברכוש . קומו עלהם תחסלו אותם בעצמכם,אם אן חוק ואן ביטחון אתם צריכים לטפל בהם בעצמכם,רק אתם תגנו על עצמכם.
הגיע הזמן ..מה זה? אין פה מדינה הרעים חוגגים הפוליטיקה משחקת בכיאילו .ואנשים טובים משלמים את החיים שלהם .בהצלחה יאלה תנו ברוש חלס
מהלך לא חוקי ויסבך כל אחד שיש לו נשק פרטי …מה אינטרס של לוחם בעל נשק אישי להיסתבך לחינם ובחינם ….אתם מפסידים מליונים ועשרות מיליונים למה לא לעשות משהו מיקצועי ושכר לצידו שיתן גם מענה מקצועי וגם תעסוקה ושכר ללוחמים
נראה שבקרוב יהיה אפשר לשחרר את המשטרה מתפקידה. מרדכי דוד בדרום תל אביב, משמר אזרחי של תושבים בשכונות וכח של יוצאי יחידות קרביות נגד פרוטקשן.
למחוק את טובא זנגריא . די לבריונות ולסחיטה.
טוביה חטא וזיגוד מנגד.. (:
ממשלה ומשטרה של אפסים ככה זה כשבוחרים אנשים לא מקצועיים
עד שלא תוחלט מדיניות תגובה של ירי חי לפחות לרגליים והצתת בתיהם של המאיימים בתגובה, לא מוצא לנכון להצטרף לבכיינות. או שפועלים או שבוכים