המשגיח הרחיב בחובת השעה המוטלת על בני הישיבות להתחזק בלימוד התורה, בתפילות, בבין אדם לחבירו, ובברכות בכוונה כתקנת דוד המלך ע"ה מאה ברכות בכל יום כפי שעורר על זה מרן רה"י שליט"א בהיכל הישיבה לפני מספר שבועות, וכי החובה היא בגדר פיקוח נפש ממש להצלת כלל ישראל מכל הגזירות הקשות. בהרגשת רוממות והתעלות לאחר השיחה התפלל המשגיח שליט"א תפילת מעריב יחד עם בני הישיבה.





















איזה כיף זה לראות ישיבה מלאה בבחורים עד אפס מקום עם כזה שיטגען ממש מרתק