תיעוד מיוחד: החסידים החמושים פטרלו מסביב בחתונת נכד האדמו"ר
הצלם חיים גולדברג, מסוכנות הצילום פלאש 90, מגיש תיעוד מיוחד משולי שמחת נישואי נכד האדמו"ר מגור שליט"א, ומראה את החסידים החמושים, חברי כיתת הכוננות של חסידות גור, מפטרלים מסביב לחתונה ומאבטחים ביטחונית
גור למזלם לא מטיילים הרבה באתרי פח.
יש יהודים גם מחוץ לגור שלא מבינים את ההומור הנחוּת, ולא מוצאים טעם בהשתלחות האובססיבית.
"עם ישראל חי"
מרץ 14, 2024 10:11 am
אלופים וגיבורים!!
לונדוני
מרץ 14, 2024 11:21 am
חחחח
משמר המלכה…
אף סי 2
מרץ 14, 2024 12:10 pm
נקודה למחשבה .
ממתי אברכים חסדיים עטויי שיראין צריכים להסתובב עם כלי משחית ?
החוזה מלובלין לא הסתובב עם כלי משחית וגם הרבי מקאצק לא .
אולי היהודי הקדוש או ר' שמחה בונים ? לא ולא!
חידושי הרים השפת אמת אמרי אמת הבית ישראל הלב שמחה ופני מנחם לא ולא !
כולם זכר צדיקים וקדושים לברכה – וכולם מעולם לא חינכו לזה !
אולי הם למדו את זה אצל ה הרב'ה "עשיו" ( אח של יעקב אבינו ) ?
אולי הם למדו זאת אצל בני אפרים שיצאו מארץ מצרים לפני זמן הגאולה ?
אולי אצל המעפילים בהר (בסוף חומש במדבר לאחר מעשה המרגלים ) ? אולי אצל "הבונה" של בית המקדש – הורדוס ?
פדחנים
לא הבנתי למה ’’חסידי גור’’ צריכים רובה ? גם בלי רובה הם כיתת כוננות !
כל כך מצחיק… חי חי חי…
התכוונתי לשם שבחרת לך.
איש שלום… חי חי חי…
הכל היה בהומור לא צריך להיפגע וסליחה אם נפגעת
ממה להיפגע? מהרובה?
נכון, בשביל מה צריכים רובה?
אפשר להשתמש באתר הזה, יעיל יותר.
שים לב איך כולם מגחכים על התגובה שלך. אדיוט.
חשבתי גור לא כ"כ נחיתיים שמי פס על כולם טוב לראות שהם עוד לא לגמרי
גור למזלם לא מטיילים הרבה באתרי פח.
יש יהודים גם מחוץ לגור שלא מבינים את ההומור הנחוּת, ולא מוצאים טעם בהשתלחות האובססיבית.
אלופים וגיבורים!!
חחחח
משמר המלכה…
נקודה למחשבה .
ממתי אברכים חסדיים עטויי שיראין צריכים להסתובב עם כלי משחית ?
החוזה מלובלין לא הסתובב עם כלי משחית וגם הרבי מקאצק לא .
אולי היהודי הקדוש או ר' שמחה בונים ? לא ולא!
חידושי הרים השפת אמת אמרי אמת הבית ישראל הלב שמחה ופני מנחם לא ולא !
כולם זכר צדיקים וקדושים לברכה – וכולם מעולם לא חינכו לזה !
אולי הם למדו את זה אצל ה הרב'ה "עשיו" ( אח של יעקב אבינו ) ?
אולי הם למדו זאת אצל בני אפרים שיצאו מארץ מצרים לפני זמן הגאולה ?
אולי אצל המעפילים בהר (בסוף חומש במדבר לאחר מעשה המרגלים ) ?
אולי אצל "הבונה" של בית המקדש – הורדוס ?
לשמיים הפתרונים….
החוזה מלובלין גם לא השתמש בטלפון ולא נסע במכונית. הזמנים השתנו. יהודים צריכים לדעת להגן על חייהם. זו המציאות.
וגם לא באתרי זבל.
אף סי 2,
בעברית מדוברת אומרים: ת ת פ ו צ ץ.
נראה כי מרוב נקודות אין לך מקום למחשבה….
כל אלה שהזכרת היו לפני השביעי באוקטובר
מה כל הדברים שכתבתם 🤔
הרי הם לא עושים דברים כאלה בלי הוראת האדמו"ר
אז למה כל מה שכתבם
עשה לך רב ויסתלק מין הספק
וזה בטח מה שהם עשו.
אלופים!
דוד המלך?
אברהם אבינו?
נחמיה?
ועוד לוחמים צדיקים
עם כל הכבוד לקהילה עם עבר מפואר אבל זה מגוחך ומעורר רחמים
אנחנו צריכים להשתדל לעורר רחמים למעלה, והדיבורים כאן לא ממש מועילים בכיוון הזה.
זהו.
עולם חדש.
אסור לרבי ולחסידות לעשות משהו בלי הערות חכמות ונבונות מפשוטי עם, שאין להם מה לעשות חוץ מלהגיב באתרים.
ושוב פעם………
מי כן יכול להגיב ומי לא??
עוד תגובה ועוד תגובה??
אני בחרתי פרוש – אתם הרי מצדדים בעדו…
לא פלא שהציונים עושים בגלל זה גזירת גיוס בני ישיבה
דוקא נראה פורימי מאוד וברוח התקופה…