אלפים מתושבי העיר אשדוד השתתפו ביום רביעי א' דחוה"מ פסח בהילולא המסורתית של האדמו"ר הצדיק רבי מאיר אביחצירא זצוק"ל שנערכה החצר מוסדותיו המפוארים ברוב פאר והדר ובכלי שיר לכבוד הצדיק ולכבוד המועד בראשות בנו האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא שליט"א.
לאחר שנשא מדברותיו במשך כשעה ארוכה והעלה את זכרו ושגב קדושתו וטהרתו בירך את המשתתפים שבעל ההילולא ישפיע ממרומים שפע עד בלי די כבימי חיותו, פצח הקהל הקדוש בריקוד סוער מניגוני החג עד לשעות הקטנות של הלילה.על החלק המוזיקלי הופקדו מקהלת נשמה היוקרתית ובעל המנגן אהרל'ה סאמעט על ההפקה המיוחדת ניצח בגאון המפיק המוכשר שלוימי פרסטר.





















איך אראלה סאמט….. בידיוני
מרוקו כבר לא