בנו רבי משה שליט"א הספידו ועמד בדברו על הלב טוב שהיה לו לכל אחד וכל יום שעובר שומעים עוד סיפורים מחזקים שמראים כמה לב טוב היה לו לכל אדם שרק היה צריך את זה". הוסיף שאבא אמר בשבעה של אמא שהבנים יקבלו ע"ע שתי משניות בכל יום, והבנות יקבלו ע"ע כל יום לפחות וויתור אחד עם בני המשפחה והחברות.
בנו ר' אהרן עמד על ה'שויתי ה' לנגדי תמיד' שכל הזמן היה מזכיר את זה וחי עם זה בכל רגע, את רצון ד' ובכל רגע ממש.
חתנו ר' יהושע רביץ עורר על הקובע מקום לתפילתו ממש בכל זמן בכל יום ובכל מצב. ועל הקובע בכל יום חסד, קובע בכל יום לב טוב . המשגיח הגר"י יונגר ביכה את הסתלקותו וכמה יחסר לישיבה ואיך שהוא היה מעורר בחורים אפילו שזה לא מכובד.




















