רבבות רבות הגיעו לעצרת הענק של העדה החרדית ובני תורה, יחד עם מספר רבנים ספרדיים ואדמו"רים חסידיים, נגד הגיוס | השר יצחק גולדקנופף והשר לשעבר יעקב ליצמן הותקפו | בסיום העצרת, התפתחו עימותים בהפגנה סוערת במיוחד
מעניין שכבודו אומר זאת על החרדים ועל החילונים כבודו לא אומר כלום וניראה ממך שהכל בסדר אצל החילונים הא סליחה לא מפרסמים את מה שעושים בהפגנות של החילונים אלא רק מה שהמשטרה עושה להם ואצל החרדים ההפך
אבל אפשר להבין לבד שאותו דבר עושים החילונים ואפי' יותר גרוע אם כך אני חושב שמה שכתבתה עדיף לחשוב לפני כן ולאמר זאת גם על החילונים
ודרך הגב עדיף לראות הכל מאשר לראות משהו קטן ולהחליל את כולם [גרסה קטנה וכו'] אני מאמין שלא ראיתם את העצרת עצמה אלא רק איפה שיש הקשן ואז להחליל את כל החרדים כמו השמולנים אינה דוגמה למופת
לסיכום עדיף לראות את כל הצדדים ואת כל התמונה מאשר לראות חלק קטן ולהתחיל לדבר [לכתוב]
וגם עד השעה תשע וחצי הכל היה בסדר היה מאוד מחזק חוץ מהקטע של גולדקנוף וליצמן שזה ילדיםשבאים לעשות סתם בלגן ולא באים להפגין וכנ"ל לענין הסוף שזה גם ילדים ולכן עדיף להסתכל על כל התמונה ולא להחליל את כולם
[וככול הניראה דלגדתם על התמונות בהתחלה ששם רואים את העצרת האמיתית שזה לא ניראה קייטנה כך אני חושב כי אני ראיתי את כל התמונה] ואותם אלא שכתבו חילול ה' זה נכון מצד אחד קטן שזה בסוף אבל גם אתם למה להחליל את כל העצרת שכך ניראה מכם שהכל חילול ה' זה לא נכון וכמו כן אני הייתי חושב שהיה צריך גם לאמר שגם מה שעושים החילונים זה מעשה פשע גמור ולא ראיתי שמשהו כתב זאת וגם לא ראיתי שמשהו כתב על החילונים גריסה בקטנה וצנועה לתחילת הקייטנה אצל החילונים1. להבעיר מדורות בעזרת לפידים וגם אנשים 2. לפצוע שוטרים באורך בנוני 3.לזרוק אבנים 4. להרביץ מכות לחרדים כשהם עשו הפגנה בכיכר השבת 5. לחסום כבישים בכל יום ולעכב אנשים לעבודה שזה פוגע בפרנסה שלהם וכו' וכו' אפשר לכתוב עוד מלא אבל אין המקום לההריח בהצלחה מקווה שזה יתקבל ברצון לכל אחד ואחד בעזרת ה'
תגיד לי אתה באמת חושב שאתה רציני
דבר ראשון מה זה "חוץ" מהקטע של גולדקנוף זה העיקר, גם אם הדעות שלך לא כמוהו אתה לא צריך לעשות לו כלום, ומלבד זה, זה לא העניין של התקיפה זה העניין שהאנשים האלו לא הגיעו "לשם שמיים" אלא רק בשביל להלחם ולהפגין וכשהם מגיעים בשביל זה אז באמת הם צריכים מים אבנים ומדורות,
אגב, אצל השמאל לפחות יש עניין בהפלת הממשלה אך לאותם בתמונות לא היה עניין של כלום פשוט בלגן וזהו!
אבל באמת שאין מה להתעסק בהשואות כלפי אחרים כי מהם אף אחד לא מצפה לכלום אבל מי שבא כביכול בשם התורה והרי הוא גם בא להפגין "כדי" שנוכל ללמוד אז אותו מבקרים וזה טבעי מאוד כי הם גורמים רק חילול ה' והם פושעים וזה גם אולי בגדר 'חב לאחריני', בקיצור, אם כבודו ירצה הוא יכול לכתוב מה שהוא רוצה על החילונים מ"מ כל ביקורת על הקיצוניים הללו נכונה וצריכה להאמר,
ועוד דבר קטן ממליץ לך להרכיב משקפיים או להסתכל בהסרטות ולא בתמונות ותראה האם אלו היו ילדים או קצת יותר מזה
עוד הפעם אני לא אמרתי שזה מעשה צודק אלא שלא צריך להחליל את כל החסידים
דרך הגב כבודו כתב שהאנשים האלו וכו' גם כבודו מחליל את כל האנשים ומי שזרק פושע לא אמרתי שלא וגם גולדקנוף יודע ששונאים אותו עשו עליו כמה פעמים הפגנות נגדו [גם מתחת לביתו] א"כ הוא היה אמור לדעת שזה מה שיעשו לו א"כ למה אתה הולך [א"כ עליו נאמר חוטא ומחטיא שהוא גרם לזה שזה מה שיעשו לו ואנשים כמוך שלא רואים ולא חושבים יחללול את כל החסידים ואז אותם הרוב שכן הלכו להפגין ואז יוצא שהוא חוטא ומחטיא] וגם בסרטון שלהם לא רואים מבוגר אחד אלא רק ילדים ובחורים לא יותר מגיל 18 אין שום עניין לדקדק על המילים שלי
ומחילה מכבודו מי שאמר לי להרכיב משקפיים שמו כן הוא הסרטונים יש רק בחורים וילדים לא רואים אפי' אדם יותר מגיל 19 וכל הנעצרים בחורים [ילדים א"א לעצור] בשעות הלילה שעצרת ניגמרה שאז לא היו מבוגרים רק בחורים וילדים
שאלה קטנה יש לי לשאול אותך מי אמר לך שאצל השמאל לא הולכים ביגלל בלגן שאלתה הייתה שם אני משאר שלו אז למה סתם לזרוק מילים בעביר סתם כדי להצדיק את הדעה שלך לא חכם בכלל ואם אתה יודע ביגלל התיקשורת מתי הי פעם מאמינים לתקשורת במיוחד שזה טוב להם מי יספר שהם באו בשביל הבלגן
[[וכמו שאומרים ביום רביעי וכסילים מתי תשכילו ואם כבודו לא מקבל אז כמו שנאמר איש בער לא ידע וכסיל לא יבין את זאת]]
תסתכלו כמה אנשים היו בעצרת עצמה וכמה חרדים היו באקשן של המשטרות
מה שאני רואה בתמונות שבעצרת עצמה היו מאות איש ובבלאגן אם השוטרים היו אולי עשר אנשים
סליחה לא אנשים ילדים ובחורים
ובהפגנות בקפלן מה שהולך רק מגיעים בשביל לחסום את הכבישים ומתחילים לצפור
ואיזה שריפות יש שם כדאי שתבררו מה הולך בקפלן לפני שתשפטו את החמש ילדים שעשו בלאגן
בהפגנות בקפלן ממתי משתמשים בלהשפריץ מחתזיות כמעט ולא וכששוטר דחף מישהו זה אומר שזה אלימות משטרתית לא נורמלית
גרסה קטנה וצנועה לתחילת הקייטנה של החסידים הנערצים:
לא קשור לבעש"ט ולחסידים בשום צורה,
'
בדרך כלל אלה גם מתנגדים גדולים, ולעג וזילזול ברבנים חסידים זה אחד העקרונות שלהם,
בהצלחה
בושה חילול השם גדול
חילול השם
מעניין שכבודו אומר זאת על החרדים ועל החילונים כבודו לא אומר כלום וניראה ממך שהכל בסדר אצל החילונים הא סליחה לא מפרסמים את מה שעושים בהפגנות של החילונים אלא רק מה שהמשטרה עושה להם ואצל החרדים ההפך
אבל אפשר להבין לבד שאותו דבר עושים החילונים ואפי' יותר גרוע אם כך אני חושב שמה שכתבתה עדיף לחשוב לפני כן ולאמר זאת גם על החילונים
ודרך הגב עדיף לראות הכל מאשר לראות משהו קטן ולהחליל את כולם [גרסה קטנה וכו'] אני מאמין שלא ראיתם את העצרת עצמה אלא רק איפה שיש הקשן ואז להחליל את כל החרדים כמו השמולנים אינה דוגמה למופת
לסיכום עדיף לראות את כל הצדדים ואת כל התמונה מאשר לראות חלק קטן ולהתחיל לדבר [לכתוב]
וגם עד השעה תשע וחצי הכל היה בסדר היה מאוד מחזק חוץ מהקטע של גולדקנוף וליצמן שזה ילדים שבאים לעשות סתם בלגן ולא באים להפגין וכנ"ל לענין הסוף שזה גם ילדים ולכן עדיף להסתכל על כל התמונה ולא להחליל את כולם
[וככול הניראה דלגדתם על התמונות בהתחלה ששם רואים את העצרת האמיתית שזה לא ניראה קייטנה כך אני חושב כי אני ראיתי את כל התמונה] ואותם אלא שכתבו חילול ה' זה נכון מצד אחד קטן שזה בסוף אבל גם אתם למה להחליל את כל העצרת שכך ניראה מכם שהכל חילול ה' זה לא נכון וכמו כן אני הייתי חושב שהיה צריך גם לאמר שגם מה שעושים החילונים זה מעשה פשע גמור ולא ראיתי שמשהו כתב זאת וגם לא ראיתי שמשהו כתב על החילונים גריסה בקטנה וצנועה לתחילת הקייטנה אצל החילונים1. להבעיר מדורות בעזרת לפידים וגם אנשים 2. לפצוע שוטרים באורך בנוני 3.לזרוק אבנים 4. להרביץ מכות לחרדים כשהם עשו הפגנה בכיכר השבת 5. לחסום כבישים בכל יום ולעכב אנשים לעבודה שזה פוגע בפרנסה שלהם וכו' וכו' אפשר לכתוב עוד מלא אבל אין המקום לההריח בהצלחה מקווה שזה יתקבל ברצון לכל אחד ואחד בעזרת ה'
תגיד לי אתה באמת חושב שאתה רציני
דבר ראשון מה זה "חוץ" מהקטע של גולדקנוף זה העיקר, גם אם הדעות שלך לא כמוהו אתה לא צריך לעשות לו כלום, ומלבד זה, זה לא העניין של התקיפה זה העניין שהאנשים האלו לא הגיעו "לשם שמיים" אלא רק בשביל להלחם ולהפגין וכשהם מגיעים בשביל זה אז באמת הם צריכים מים אבנים ומדורות,
אגב, אצל השמאל לפחות יש עניין בהפלת הממשלה אך לאותם בתמונות לא היה עניין של כלום פשוט בלגן וזהו!
אבל באמת שאין מה להתעסק בהשואות כלפי אחרים כי מהם אף אחד לא מצפה לכלום אבל מי שבא כביכול בשם התורה והרי הוא גם בא להפגין "כדי" שנוכל ללמוד אז אותו מבקרים וזה טבעי מאוד כי הם גורמים רק חילול ה' והם פושעים וזה גם אולי בגדר 'חב לאחריני', בקיצור, אם כבודו ירצה הוא יכול לכתוב מה שהוא רוצה על החילונים מ"מ כל ביקורת על הקיצוניים הללו נכונה וצריכה להאמר,
ועוד דבר קטן ממליץ לך להרכיב משקפיים או להסתכל בהסרטות ולא בתמונות ותראה האם אלו היו ילדים או קצת יותר מזה
עוד הפעם אני לא אמרתי שזה מעשה צודק אלא שלא צריך להחליל את כל החסידים
דרך הגב כבודו כתב שהאנשים האלו וכו' גם כבודו מחליל את כל האנשים ומי שזרק פושע לא אמרתי שלא וגם גולדקנוף יודע ששונאים אותו עשו עליו כמה פעמים הפגנות נגדו [גם מתחת לביתו] א"כ הוא היה אמור לדעת שזה מה שיעשו לו א"כ למה אתה הולך [א"כ עליו נאמר חוטא ומחטיא שהוא גרם לזה שזה מה שיעשו לו ואנשים כמוך שלא רואים ולא חושבים יחללול את כל החסידים ואז אותם הרוב שכן הלכו להפגין ואז יוצא שהוא חוטא ומחטיא] וגם בסרטון שלהם לא רואים מבוגר אחד אלא רק ילדים ובחורים לא יותר מגיל 18 אין שום עניין לדקדק על המילים שלי
ומחילה מכבודו מי שאמר לי להרכיב משקפיים שמו כן הוא הסרטונים יש רק בחורים וילדים לא רואים אפי' אדם יותר מגיל 19 וכל הנעצרים בחורים [ילדים א"א לעצור] בשעות הלילה שעצרת ניגמרה שאז לא היו מבוגרים רק בחורים וילדים
שאלה קטנה יש לי לשאול אותך מי אמר לך שאצל השמאל לא הולכים ביגלל בלגן שאלתה הייתה שם אני משאר שלו אז למה סתם לזרוק מילים בעביר סתם כדי להצדיק את הדעה שלך לא חכם בכלל ואם אתה יודע ביגלל התיקשורת מתי הי פעם מאמינים לתקשורת במיוחד שזה טוב להם מי יספר שהם באו בשביל הבלגן
[[וכמו שאומרים ביום רביעי וכסילים מתי תשכילו ואם כבודו לא מקבל אז כמו שנאמר איש בער לא ידע וכסיל לא יבין את זאת]]
לא כל אשכנזי הוא חסיד.
"העצרת המכובדת" !!!!מאד מכובדת…
מאד מאד!!!!!
זה מכבד יהודים
מי בדיוק מחלל ה' – אם לא אלו שעושים פשרות ומשא ומתן עם נשמות יקרות של הבחורים החלשים…
למה להחתים את הציבור החרדי??
תסתכלו כמה אנשים היו בעצרת עצמה וכמה חרדים היו באקשן של המשטרות
מה שאני רואה בתמונות שבעצרת עצמה היו מאות איש ובבלאגן אם השוטרים היו אולי עשר אנשים
סליחה לא אנשים ילדים ובחורים
ובהפגנות בקפלן מה שהולך רק מגיעים בשביל לחסום את הכבישים ומתחילים לצפור
ואיזה שריפות יש שם כדאי שתבררו מה הולך בקפלן לפני שתשפטו את החמש ילדים שעשו בלאגן
בהפגנות בקפלן ממתי משתמשים בלהשפריץ מחתזיות כמעט ולא וכששוטר דחף מישהו זה אומר שזה אלימות משטרתית לא נורמלית
בחורצ'יק
לך תלמד תורה
זה לא אמור לענין אותך
(:
בדיוק
לא מבין למה מצרפים את זה בגלריה אחת
היה עצרת עם קידוש ה' גדול ב"ה
וזה לא קשור בכלל(!) לקומץ המתפרעים ששרפו פחים וכדו' שגרמו לחילול ה' נורא
100 אחוז
אש ומים ביחד
אשרי העם שככה לו!!!