167 אהבו
15 לא אהבו
למה יש להם עדיין קליטה לפלאפונים?!!!! למה יש להם עדיין אינטרנט?!!! צה"ל "הגדול" שדואג לאוייבים!!
זוועה!!! שיפסיקו לדאוג להם!
אם הם לא משחררים את האחים שלנו זה סימן שלא מספיק רע להם ! רק שיסבלו ויתענו, הם ישחררו את האחים השבויים שלנו. יימח שמם וזכרם של העמלקים הנאצים !
הפעם ניצחתם אבל בפעם הבאה אנחנו ננצח נצח ישראל לא משקר
איפו הם יושנים באוהלים איזה תענוג הלואי ימשיך החורף מלא זמן שימותו מקור
ימח שמם ושם זכרם כולם מחבלים ועתידים להיות מחבלים צריך שיחסלו את כולם
לא פחות מדרזדן…להמשיך.
למה יש להם עדיין קליטה לפלאפונים?!!!! למה יש להם עדיין אינטרנט?!!! צה"ל "הגדול" שדואג לאוייבים!!
זוועה!!!
שיפסיקו לדאוג להם!
אם הם לא משחררים את האחים שלנו זה סימן שלא מספיק רע להם ! רק שיסבלו ויתענו, הם ישחררו את האחים השבויים שלנו. יימח שמם וזכרם של העמלקים הנאצים !
הפעם ניצחתם אבל בפעם הבאה אנחנו ננצח
נצח ישראל לא משקר
איפו הם יושנים באוהלים איזה תענוג הלואי ימשיך החורף מלא זמן שימותו מקור
ימח שמם ושם זכרם כולם מחבלים ועתידים להיות מחבלים צריך שיחסלו את כולם
לא פחות מדרזדן…להמשיך.