הגאון רבי עמרם אוחיון תקף במהלך השבת את התופעה הרווחת ברחוב החרדי – 'תופעת השיאומי', שבשנה האחרונה אף נכנסה לעולם הישיבות בצורה נרחבת.
הרב, שנשא דברי חיזוק למאות מתלמידיו, ציין את התופעה והתבטא בחריפות כנגד אותם שמחזיקים בטלפון הזה ואף הרחיב בגנות הדבר ואמר: "התופעה הזו שעשרות בחורי ישבות מחזיקים ברשותם מכשיר פסול זה זוהי תופעה פסולה שגורמת לירידה רוחנית אצל עשרות מבחורי הישיבות".
"מי שמחזיק בביתו את המכשיר הפסול הזה מביא על עצמו צרות וחוליים וזהו בין הדברים שגרמו לאסונות הרבים שהתרחשו במהלך בין הזמנים", הוסיף בחריפות.
יצוין כי הרב אוחיון שהה במהלך השבת בעיר בני ברק בליווי מצומצם של משפחה ומקורבים, לרגל שמחת בר המצווה לנכדו, בן לחתנו.





















רבני ערים ויו’ר ידוע מאוד מחזיקים בסמארטפונים.עולםהפוך
לא ידעתי שהשיואמי הגיע כבר לאופקים