הבוקר באופקים התרחש מחזה מדהים כאשר הגיע ר' אברהם אוחנה, אשר בנו נחטף לעזה בשביעי לאוקטובר על ידי מחבלי החמאס, להתברך ולהתחזק מפי הגאון רבי עמרם אוחיון, רבה של אופקים.
הגר"ע ישב עמו דקות ארוכות תוך ששמע ממנו על הצער והדאגה הרבה השוררת אצלו בתקופה האחרונה, מאז יום הטבח בשמחת תורה, תוך שהגר"ע אף בירר לגילו של החטוף ואף לקח ממנו את שמו בכדי להעתיר עליו בתפילה.
במהלך השיחה בירכו הגר"ע כי "יזכה לראותו בשובו לביתו במהרה בריא ושלם ללא שום נזק". בתום השיחה אף שטח בפני הרב שאלות אקטואליות לאור התקופה הנוגעות למשפחות החטופים. הגר"ע השיבו "כי אין להסתמך על נדיבי עם אלא יש לנו לבטוח בהשם שהוא יבוס צורינו ונזכה לשובם של כלל החטופים במהרה".





















אמן! שיחזרו בריאים בגופם ונפשם