ראש עיריית ניו יורק אריק אדמס קיים ביקור נדיר אצל כ״ק האדמו״ר מתולדות אברהם יצחק, השוהה בבית החולים הדסה עין כרם.
ראש העיר, המבקר כעת בישראל, הגיע לביקור אצל הרבי מלווה בעסקנים חרדיים אמריקניים. אחד מהם אפרים פינק, מקרוב לראש העיר וחסיד של האדמו״ר.
אדמס פרסם תמונה מהביקור בחשבון הטוויטר שלו וכתב בהתרגשות: ״הרבי הוא התגלמות הכוח וההתמדה. אמונתו וחוכמתו בלתי ניתנות לעצירה. תבריא במהרה, ידידי״.
כפי שדיווחנו שלשום, הרבי פונה לבית החולים בעקבות בעיה בכליות וחולשה ממושכת. הציבור נקרא להתפלל לרפואת האדמו״ר רבי שמואל יעקב בן יענטא בתוך שאר חולי ישראל.





















קמת שכל, אני לא רואה את הכבוד הגדול של ביקור בעיר אמירקאי, אבל אני כן רואה חוסר כבוד לפרסם תמונה של רבי במיטת חוליו, לא היה כדבר הזה
מצטרף לדעתך שלפרסם התמונה הזו זו בושה וחוסר דרך ארץ
לא מכובד ולא נאה
ותפסיקו כבר לפרסם דברים של שטראוס תכבדו את הציבור החרדי
גועל נפש להציג את תמונת האדמו"ר