ברוך דיין האמת: משיקאגו מגיעה הבשורה הקשה על פטירת הנגיד הנדיב הישיש הרב נפתלי טסלר ז"ל, בונה ומקים הבניין המרכזי של ישיבת 'בית ישראל ודמשק אליעזר' ויז'ניץ בקריית החסידות בבני ברק.
מדובר בכאב כפול במשפחה. הנגיד ז"ל נפטר תוך ימי השבעה על פטירת אחיו הרב מנחם דב (מנדל) טסלר ז"ל.
בחסידות ויז'ניץ סופדים לו: "קשר בקשר דורות לבית ויזניץ. הוא זכה בנעוריו לראות את פני מרן הסב"ק בעל 'אהבת ישראל' זי"ע, תלמיד מרן הגה"ק מווישויא זי"ע ועמד לימין רביה"ק בעל 'ישועות משה' זי"ע בהקמת בנין הישיבה".
ארונו יגיע ארצה מחר, יום רביעי ער"ח שבט תשפ"ד והלווייתו תצא מרחבת הישיבה לעבר בית החיים ויז'ניץ בבני ברק, שם ייטמן לצד אחיו הרב מנחם דב (מענדיל) ז"ל, תוך ימי השבעה לפטירתו.




















