מאז שמחת תורה ועד היום עדיין רבבות אלפי ישראל נמצאים בגלות מחוץ לביתם בישובי הצפון והדרום. חטופים רבים עדיין נמצאים בשבי חמאס כשאי אפשר לדעת מה ילד יום ורבבות עמך בית ישראל נמצאים בפחד וחרדה גדולה.
בהוראת גדולי הדור לרגל המצב בצום תענית אסתר יתקיימוד תפילות בהיכלי הישיבות ובתי המדרש בכל העולם היהודי לשחרור החטופים.
משלחת ראשי ישיבות הגיעו בימים האחרונים למרן הגר"ד לנדו. ראש הישיבה הורה כי יש לקיים בתענית אסתר ובימי הפורים תפילות לרגל המצב הקשה. ראש הישיבה ציין "כאשר ציבור כל כך גדול נמצא בגלות מחוץ לבית וחטופים רבים נמצאים בשבי הימים האלו הם זמן תפילה מסוגל ומיוחד".
כאמור גדולי הדור מכל העדות והחוגים הצטרפו לקריאה לתפילה מיוחדת לשחרור החטופים בתענית אסתר וזעקה בימי הפורים שהם עת רצון מיוחדים.
ראש הישיבה הגר"ד לנדו ביקש מהמשגיח הגר"ד סגל לתקן את סדר התפילה לתענית אסתר. וכך בכל היכלי הישיבות בארץ ובעולם יעתירו בתפילה מיוחדת בצום תענית אסתר. המשגיח קבע כי יש להגיד עשר פרקי תהילים כ, כב, כה, כז ,עט, פג, צד וכן פסוק בפסוק פרקים קכא , קמב, קל. וכן חשוב להגיד פרק יושב בסתר ואחד המרבה ואחד הממעיט ובלבד שיכון את ליבו לשמים.
בנוסף בימי הפורים ובישיבות מרדכי הצדיק יגידו פרק תהילים מיוחד לרגל המצב ולשחרור החטופים.
ידוע מהאר"י ז"ל שיום הכיפורים הוא כ"פורים", היינו שבבחינה מסויימת פורים הוא זמן מסוגל יותר, ויכולים לזכות בו למעלות רוחניות יותר מיום כיפור, ולכן יום הכיפורים נתלה בפורים – כ"פורים". והסביר מרן הגר"ג אדלשטיין זצוק"ל כי הניסיון בפורים גדול יותר. ומצד הטבע נמשכים בו לפריקת עול, לכן מי שעומד בנסיון ואינו פורק עול בפורים זוכה לדרגות גבוהות יותר, כי ככל שהנסיון אצל האדם יותר גדול, שמצד טבעו הוא אוהב פריקת עול, ולמרות הכל מתגבר ועומד בנסיון, זוכה בזה למדרגה יותר גבוהה, וכיון שבפורים הנסיונות יותר גדולים מיום כיפור, לכן מי שמתגבר עליהם זוכה למדרגות יותר גבוהות מיום כיפור.





















חמאס חטפו 200 יהודים כדי שכל היהודים בארץ יתרכזו בצרת החטופים ויכריחו את הממשלה להיכנע לכל דרישת חמאס , וכך לקדם את מטרת חמאס -להשמיד את היהודים שבארץ.
איך דואגים שמאס לא ידעו על הקריאה הזו לתפילות לשחרור החטופים? אם הם ידעו זה יעודד אותם !
ואולי כדאי לקרוא לתפםילות לממע הצלחת חילינו להרוג את אנשי חמאס ותומכיהם?
חשבתי שעושים תפילה על החטופים רק בעצרת שעושים לפני הבחירות
חזק אהבתי ! !