לדברי סנ"צ עמיחי, נסיעה איטית בנתיב הימני בלבד אינה מהווה הפרה של החוק, שכן עומסי תנועה במרכז הם ממילא עניין שבשגרה. עם זאת, הוא מדגיש כי המשטרה לא תאפשר בשום אופן מצב שבו רכבים ינועו באיטיות לרוחב שלושת הנתיבים וישתקו את התנועה.
המשטרה תשתמש בכלים טקטיים ואכיפה דיגיטלית כדי לנטר ולטפל בחריגות מהתנאים שנקבעו. במקרה של הפרות, המשטרה ערוכה להטלת קנסות כספיים ואף לביצוע גרירת רכבים שיחסמו את הצירים בניגוד להנחיות.
סנ"צ עמיחי סיכם כי המטרה היא לאפשר את חופש הביטוי במסגרת המחאה המתואמת, מבלי לפגוע באופן בלתי סביר בציבור משתמשי הדרך.





















האפס הזה!!
איפה הוא היה בקפלן.
אין שום סיבה להקשיב למשטרת פשע או בשמה הראוי לה גסטאפו!
אגב לעניות דעתי אם יעשו תורנות בין הרכבים בלחצי דקה כל רב יוצא מהנתיב הימני 'לאכיפה' לאני לא חושבת שיש דבר לאכוף את זה
שימו לב כיום רק משטרת התנועה מבצעת מעצר תלמידי ישיבות!!!
חבל שמדברים עם האיש הזה!!
אין מחאה מועילה בלי הפרעה לסדר הציבורי, כך אמרה בת בליעל אחת ימ״ש
כבר פורסם ע’’ד כולם שאין יותר שיג ושיח עם המשטרה הכחולה והצבאית .
מה נשתנה הלילה הזה?
בהפגנות. של הז..🤮 בקפלן
נתקעתי שעתיים באיילון והמשטרה לא עשתה כלום ושום דבר..
גם עכשיו שלא יעשו כלום ושום דבר- צריך איזון!
פקידה מפוטרת עם שערות תירס על הראש
אמרה:
ש- " אין מחאה אפקטיבית בלי הפרעה לסדר הציבורי"…